What clients say about this employee
3 Opinions found
Santiago M.
Reason for visit: Taller
Rated on 24-12-2024 at 14:49

2 / 10
"Preu desorbitat"
No et truquem per donarte el pressupost i després et donem el pal per cambiar una peça que segons ells valia *** € preu final **** d atracoooo!!!...(Más ↓) (Menos ↑)

2 over 10

2 over 10

2 over 10

2 over 10
To improve: Sobretot el tracte al client
Employees treated:
Marina Fernández Aragón reply on 29-01-2025 to this comment:
Lamentem que la seva experiència amb nosaltres no hagi estat agradable. Estem a la seva disposició en: atencioclient@vilamobil.es
Xavier F.
Reason for visit: Taller
Rated on 28-10-2024 at 21:55

2 / 10
"Molt decebedora"
Molt complicat de poder parlar amb algú que t atengui. Canvi sovint de personal sense fer cap seguiment dels expedients oberts. No hi ha comunicació amb el client. Whatssaps i ...(Más ↓) emails sense contestar. Tot molt desesperant. En el meu cas particular, vaig portar el cotxe a principis de maig per una revisió ordinària, a part de demanar que miressin l origen d unes vibracions. Amb el primer diagnòstic i reparació 9 de juliol , no es van eliminar les vibracions, però a partir d aquí tanquen expedient amb l asseguradora, com si la reparació hagués sigut bona no hi ha manera de poder parlar amb algú del problema i poder trobar-hi solució. Després d anar-hi en persona i demanar explicacions, acabo deixant de nou el cotxe al 24 de setembre i se m torna reparat a 28 d octubre un cop deixat el cotxe, se m avisa que la reparació pot trigar fins a una setmana, no les 5 que realment ha tardat . No puc recomanar aquest taller oficial, no entenc com poden treballar així. (Menos ↑)

2 over 10

2 over 10

2 over 10

2 over 10
To improve: no es pot escriure en una frase.
Employees treated:
Maria D. S. P.
Reason for visit: Taller
Rated on 29-09-2024 at 23:33

4 / 10
"L ajuda i atenció d en Guifré de 10"
La mala opinió en relació a l empresa és per males gestions anteriors cosa que el professional està intentant solventar....(Más ↓) (Menos ↑)

10 over 10

10 over 10

10 over 10

10 over 10
Employees treated: