Ce que pensent les clients de ce professionnel
3 Avis trouvés
Nuria R.
Motif visite: Taller
A donné son avis le jour 08-01-2025 à 21:51

4 / 10
"Revisió anual del cotxe"
Veig desproporcionat elnpreu de l hora. Despres de veure en el peessupost diverses coses que s han hagut de canviar, crec que haurien de trucar al client abans de fer res ...(Más ↓) explicant-li el que es farà i si ho vol fer o no. El telèfon no cnt mai ningú (Menos ↑)

2 plus de 10

4 plus de 10

6 plus de 10

10 plus de 10
À améliorer: Explicació de tot el que s ha fet o necessita el cotxe
Professionnels concernés:
Marina Fernández Aragón Je réponds au 27-01-2025 à ce commentaire:
Moltes gràcies, Nuria, per compartir la seva experiència. Lamentem que la revisió anual no hagi complert amb les seves expectatives. ...(Más ↓) Apreciem el seu feedback sobre la comunicació i el pressupost; és fonamental per a nosaltres millorar en aquests aspectes. Tindrem en compte el seu suggeriment de contactar als clients abans de fer canvis i revisarem l atenció telefònica per a assegurar que s atenguin totes les consultes.Agraïm la seva valoració i esperem poder oferir-li una millor experiència en el futur. (Menos ↑)
Maria I. R.
Motif visite: Taller
A donné son avis le jour 30-05-2024 à 19:38

2 / 10
"Peritaron el vehículo y no se reparó "
Revisar bien antes de la entrega los daños que se tenían que reparar...(Más ↓) (Menos ↑)

2 plus de 10

4 plus de 10

2 plus de 10

2 plus de 10
À améliorer: Controlar los daños bien y reparar
Professionnels concernés:
Alfons A. I. P.
Motif visite: Taller
A donné son avis le jour 21-05-2024 à 22:36

2 / 10
"Me he sentido engañado i estafado"
Delante una averia en el vehiculo que no considero propia, sino por un mal servicio de taller en el que para quitarse responsabilidad, la pasan al cliente que queda en un estado ...(Más ↓) de indefension. (Menos ↑)

4 plus de 10

6 plus de 10

2 plus de 10

2 plus de 10
À améliorer: Informacion y asesoramiento al usuario
Professionnels concernés: