Ce que pensent les clients de ce professionnel
3 Avis trouvés
Miguel A. E.
Motif visite: Taller
A donné son avis le jour 26-09-2024 à 22:24

10 / 10
"La atención al cliente fue excepcional, me sentí muy bien tratado durante toda mi visita."

10 plus de 10

10 plus de 10

10 plus de 10

10 plus de 10
Professionnels concernés:
Emilio Márquez Je réponds au 27-09-2024 à ce commentaire:
Muchas gracias, Miguel Angel,Nos alegra enormemente saber que su experiencia con nosotros fue excepcional. Nuestro equipo se esfuerza por ...(Más ↓) ofrecer un trato personalizado y de calidad, y es gratificante saber que se sintió bien atendido durante su visita. Esperamos verle de nuevo pronto y quedamos a su disposición para cualquier consulta que pueda tener.Saludos cordiales. (Menos ↑)
Abdul M. B.
Motif visite: Taller
A donné son avis le jour 12-09-2024 à 21:46

10 / 10
"The team displayed remarkable professionalism and expertise throughout my visit."

10 plus de 10

10 plus de 10

10 plus de 10

10 plus de 10
Professionnels concernés:
Emilio Márquez Je réponds au 16-09-2024 à ce commentaire:
Thank you very much for sharing your experience, Abdul. We are glad to hear that our team demonstrated professionalism and expertise during ...(Más ↓) your visit. We are delighted to have met your expectations. We appreciate your recommendation and look forward to serving you again in the near future, thank you for choosing us! (Menos ↑)
Christian E.
Motif visite: Taller
A donné son avis le jour 27-07-2024 à 09:09

2 / 10
"Give the client the feeling that he is welcome "

2 plus de 10

2 plus de 10

2 plus de 10

2 plus de 10
À améliorer: Take the time for the client and let the client feel that you have time for him . As it’s now it’s nothing to do what Ferrari are standing for as one big family where you feel you welcome. You don’t do it in this Ferrari dealer, sorry but there is a lot to do.
Professionnels concernés: