Ce que pensent les clients de ce professionnel
1 Avis trouvés
Xavier M. B.
Motif visite: Taller
A donné son avis le jour 19-07-2024 à 12:31

2 / 10
"Experiencia muy negativa y insatisfactoria. "
A l'atenció de la Quality & CX Manager Sra. Francesca Martínez. El 23/07/2015 vaig comprar un Audi Q5. En el moment de l'entrega del vehicle, em van dir que si feia provisió ...(Más ↓) de AdBlue al concessionari, pagaria la factura en aquell moment, però que a la següent facturació de manteniment o reparació abonarien aquest import. Les set vegades que m'he proveït AdBlue, he anat al concessionari i primer de tot sempre he preguntat si la campanya estava vigent, la resposta sempre ha estat afirmativa. Fins a l'any 2021 (6-anys) aquestes factures han estat abonades. Però aquesta darrera vegada em diuen que no, sense cap raonament ni explicació. Insisteixo en el fet que sempre he tingut autorització dels empleats del taller. Sempre em van dir que sí, que abonarien l'import. La quantitat deguda és de ***,** € M'agradaria em contestéssiu aquests dubtes: ----Els empleats del taller no tenen la confiança de l'empresa? ----La paraula dels empleats del taller, no és suficient per complir amb els compromisos adquirits? ----Perquè m'han enganyat? Resto a l'espera de la vostra resposta. Atentament. Xavier ********. ***.***.*** (Menos ↑)

2 plus de 10

2 plus de 10

10 plus de 10

4 plus de 10
À améliorer: Que se cumplan los compromisos comerciales que se adquieren.
Professionnels concernés: