Bezeroek profesional honi buruz duten iritzia
3 Iruzkin desberdinak
Nuria R.
Bisitaren arrazoia: Taller
Iruzkinak eguna 08-01-2025 a las 21:51

4 / 10
"Revisió anual del cotxe"
Veig desproporcionat elnpreu de l hora. Despres de veure en el peessupost diverses coses que s han hagut de canviar, crec que haurien de trucar al client abans de fer res ...(Más ↓) explicant-li el que es farà i si ho vol fer o no. El telèfon no cnt mai ningú (Menos ↑)

2 10etik

4 10etik

6 10etik

10 10etik
Hobetzeko: Explicació de tot el que s ha fet o necessita el cotxe
Tratatutako profesionalak:
Marina Fernández Aragón erantzun zuen 27-01-2025 komentario honi:
Moltes gràcies, Nuria, per compartir la seva experiència. Lamentem que la revisió anual no hagi complert amb les seves expectatives. ...(Más ↓) Apreciem el seu feedback sobre la comunicació i el pressupost; és fonamental per a nosaltres millorar en aquests aspectes. Tindrem en compte el seu suggeriment de contactar als clients abans de fer canvis i revisarem l atenció telefònica per a assegurar que s atenguin totes les consultes.Agraïm la seva valoració i esperem poder oferir-li una millor experiència en el futur. (Menos ↑)
Maria I. R.
Bisitaren arrazoia: Taller
Iruzkinak eguna 30-05-2024 a las 19:38

2 / 10
"Peritaron el vehículo y no se reparó "
Revisar bien antes de la entrega los daños que se tenían que reparar...(Más ↓) (Menos ↑)

2 10etik

4 10etik

2 10etik

2 10etik
Hobetzeko: Controlar los daños bien y reparar
Tratatutako profesionalak:
Alfons A. I. P.
Bisitaren arrazoia: Taller
Iruzkinak eguna 21-05-2024 a las 22:36

2 / 10
"Me he sentido engañado i estafado"
Delante una averia en el vehiculo que no considero propia, sino por un mal servicio de taller en el que para quitarse responsabilidad, la pasan al cliente que queda en un estado ...(Más ↓) de indefension. (Menos ↑)

4 10etik

6 10etik

2 10etik

2 10etik
Hobetzeko: Informacion y asesoramiento al usuario
Tratatutako profesionalak: