Bezeroek enpresari buruz duten iritzia
3 Iruzkin desberdinak
Rebeca J. B.
Bisitaren arrazoia: Taller
Iruzkinak eguna 24-01-2025 a las 22:10

2 / 10
Carlos A. A.
Bisitaren arrazoia: Taller
Iruzkinak eguna 18-12-2024 a las 22:17

4 / 10
"Precio elevado,y trato indiferente."
El precio de la revisión me ha parecido elevado. El trato recibido ha sido indiferente. No me avisaron cuando el vehículo está preparado para ir a recogerlo, tuve que ir a ...(Más ↓) preguntar. Ningún detalle de cortesía, como un lavado exterior, o un simple parasol. Entiendo que no tienen ninguna obligación, pero son detalles que gustan y fidelizan. Gracias. (Menos ↑)
Hobetzeko: El presupuesto ha sido elevado para una simple primera revisión
Antonia V. A.
Bisitaren arrazoia: Taller
Iruzkinak eguna 06-12-2024 a las 02:32

2 / 10
"Voy a denunciar a consumo por cobrarme un arreglo estando en garantía"
Trikomer-en soilik baloratu dezakete benetako bezeroek, azken 12 hilabeteetan establezimendu honetan egon badira, zerbitzu bat jasotzeko edo produkturen bat erosteko.
Behin bezero bazara, eskatu orain zure gonbidapena zure esperientziari buruz iritzia emateko eta jasotako zerbitzuak baloratzeko..