What clients say about this employee
5 Opinions found
Juan L. G. D. M. 
Reason for visit: Taller
Rated on 21-10-2025 at 08:59

10 / 10
"Excelente atención y profesionalidad del equipo en el taller, estoy muy satisfecho con el servicio recibido"

10 over 10

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10 over 10
Employees treated:
Emilio Márquez reply on 21-10-2025 to this comment:
Muchas gracias, Juan Luis, por su amable reseña. Nos alegra mucho saber que quedó satisfecho con nuestro servicio y la atención ...(Más ↓) recibida. Su confianza y recomendación son muy importantes para nosotros. Seguiremos esforzándonos para ofrecer siempre la mejor experiencia. Quedamos a su disposición para cualquier necesidad futura. (Menos ↑)
Gertrudis J. C. 
Reason for visit: Taller
Rated on 09-10-2025 at 20:35

10 / 10
"La atención recibida fue excepcional y el equipo demostró una gran profesionalidad en todo momento."

10 over 10

10 over 10

10 over 10

10 over 10
Employees treated:
Emilio Márquez reply on 10-10-2025 to this comment:
Muchas gracias, Gertrudis, por sus amables palabras y por confiar en nosotros. Nos alegra saber que nuestra atención fue de su total ...(Más ↓) satisfacción y que nuestro equipo pudo demostrar la profesionalidad que nos caracteriza. Su recomendación significa mucho para nosotros y nos motiva a seguir ofreciendo el mejor servicio posible. Quedamos a su disposición para cualquier necesidad futura. (Menos ↑)
Fernando L. S. 
Reason for visit: Taller
Rated on 21-07-2025 at 20:50

10 / 10
"Experiencia excepcional en el taller, con un trato al cliente inmejorable y resultados sobresalientes."

10 over 10

10 over 10

10 over 10

10 over 10
Employees treated:
Emilio Márquez reply on 23-07-2025 to this comment:
Muchas gracias, Fernando, Nos alegra saber que ha tenido una experiencia excepcional en nuestro taller. Apreciamos su reconocimiento hacia ...(Más ↓) el trato al cliente y los resultados obtenidos. Su satisfacción es nuestra prioridad y su recomendación nos motiva a seguir ofreciendo un servicio de calidad. Quedamos a su disposición para cualquier necesidad futura. (Menos ↑)
Leonardus V. 
Reason for visit: Taller
Rated on 13-08-2024 at 15:01

2 / 10
"Horror story, In hole my live I did not have such an awful experience"
My experience, 13 June 2023 My jaguar F-pace year 2016 had motor crash near a drive of 4 km after yearly service mantanance 39.000 km service. Your opinion was motor broken , no ...(Más ↓) possible to repair the only solution was a new motor ,cost _ ***** euro. no warranty. Against investigation made by Causa Causa, Mister Navid, result rapport ,shows mistake is made in workshop they put double oil in motor. rapport of Causa Causa is in hands of MR. Antonio Roman he I have to communicate this rapport with my team next week you get answer I never heard something anymore from Mr. Antonio Roman. Last Febr 24 I order a new motor because I was sick of your lies story. After 4 weeks I got the answer from Antonio Moya that there was delivering time of the motor, how long they did not know !!!! After 14 months with hundred of mails telephone calls and visits to all the service people in C. Salamanca my car was ready. Every period I was in Spain I had to rent a car because C.Salamanca had no car to give for servicein this special case. My son had pick up the car last 5 Aug I arrive in Marbella the 31 of Aug till 4 Oct .If you wiich I can give you more information. (Menos ↑)

2 over 10

2 over 10

2 over 10

2 over 10
To improve: Lay off all the service employees , they are unprofessional , not fulfil promises , not informative and very bad in communication
Employees treated:
Bruce R. 
Reason for visit: Taller
Rated on 01-05-2024 at 02:35

10 / 10
"Friendly care and service has been effective. Excellent template."

10 over 10

10 over 10

10 over 10

10 over 10
Employees treated:
Emilio Márquez reply on 01-05-2024 to this comment:

 
			 
																				 
																				 
																				


 
				
