What customers say about this company
344 Opinions found
Maria E. B. P.
Reason for visit: Taller
Rated on 02-01-2024 at 21:55

10 / 10
"La atención fue excelente."
Destacar a l chica de la entrada por lo amable que fue(no recuerdo su nombre) El trato muy correcto y puntual (incluso se adelantó)la entrega del coche revisado ...(Más ↓) (Menos ↑)

10 over 10

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10 over 10
Emilio Márquez reply on 03-01-2024 to this comment:
Brian R. O.
Reason for visit: Taller
Rated on 31-12-2023 at 12:28

10 / 10
"El resultado ha sido profesional."

10 over 10

10 over 10

10 over 10

10 over 10
Employees treated:
Emilio Márquez reply on 02-01-2024 to this comment:
Bogomila S.
Reason for visit: Taller
Rated on 29-12-2023 at 22:10

10 / 10
"Recomendable al 100%."

10 over 10

10 over 10

10 over 10

10 over 10
Employees treated:
Emilio Márquez reply on 02-01-2024 to this comment:
Muchas gracias Bogomila por su recomendación al 100%. Estamos encantados de haber cumplido sus expectativas. Un saludo.
Mikhail M.
Reason for visit: Taller
Rated on 28-12-2023 at 21:38

10 / 10
"Actuación excelente. Empleados muy responsables."

10 over 10

10 over 10

10 over 10

10 over 10
Emilio Márquez reply on 02-01-2024 to this comment:
Christophe C.
Reason for visit: Taller
Rated on 28-12-2023 at 19:07

10 / 10
"Atención al cliente cercana y organización personalizada. Profesionales muy amables."

10 over 10

10 over 10

10 over 10

10 over 10
Employees treated:
Emilio Márquez reply on 02-01-2024 to this comment:
Muchas gracias Christophe por su amable reseña. Nos alegra saber que disfrutó de una atención cercana y personalizada por parte de ...(Más ↓) nuestro equipo. Estamos encantados de haber cumplido sus expectativas y le agradecemos por recomendar nuestros servicios. Esperamos verle de nuevo en Jaguar y Land Rover C. de Salamanca Marbella (Menos ↑)
Jorge R. A. R.
Reason for visit: Taller
Rated on 28-12-2023 at 09:00

10 / 10
"Buenos especialistas. Atención cercana."
Fui atendido por Pedro. Gran profesional y muy buen trato....(Más ↓) (Menos ↑)

10 over 10

10 over 10

10 over 10

10 over 10
Emilio Márquez reply on 02-01-2024 to this comment:
Fabrica D. M. D. M. M. B.
Reason for visit: Taller
Rated on 27-12-2023 at 21:42

8 / 10
"Trato fabuloso."

8 over 10

10 over 10

8 over 10

10 over 10
Emilio Márquez reply on 02-01-2024 to this comment:
Alberto G. B.
Reason for visit: Taller
Rated on 27-12-2023 at 21:40

10 / 10
"El servicio ha sido insuperable."

10 over 10

10 over 10

10 over 10

10 over 10
Employees treated:
Romano M.
Reason for visit: Taller
Rated on 26-12-2023 at 22:23

10 / 10
"Labor extraordinaria. Un 10."

10 over 10

10 over 10

10 over 10

10 over 10
Noelia B. L. A.
Reason for visit: Taller
Rated on 23-12-2023 at 07:57

8 / 10
"La atención fue amable y el resultado es de lujo. Muy aconsejable."

8 over 10

10 over 10

10 over 10

10 over 10
Employees treated:
Emilio Márquez reply on 29-12-2023 to this comment:
Richard J. S.
Reason for visit: Taller
Rated on 21-12-2023 at 22:21

10 / 10
"Friendly staff and friendly specialists. Superb organization throughout the process."

10 over 10

10 over 10

10 over 10

10 over 10
Employees treated:
Emilio Márquez reply on 22-12-2023 to this comment:
Muchas gracias Richard, por su amable reseña. Nos alegra saber que nuestro equipo le brindó un servicio amigable y profesional. Valoramos ...(Más ↓) su recomendación y esperamos poder atenderle de nuevo en el futuro. | Thank you very much Richard, for your kind review. We are glad to hear that our team provided you with a friendly and professional service. We value your recommendation and look forward to serving you again in the future. (Menos ↑)
Nacho P.
Reason for visit: Taller
Rated on 20-12-2023 at 22:47

10 / 10
"Labor estupenda. Gran servicio."

10 over 10

10 over 10

10 over 10

10 over 10
Employees treated:
Emilio Márquez reply on 22-12-2023 to this comment:
Muchas gracias Nacho por su reseña tan positiva. Nos alegra saber que ha tenido una experiencia satisfactoria con nosotros y que nuestro ...(Más ↓) servicio ha sido de su agrado. Estamos encantados de que haya valorado tan bien nuestro trabajo. Esperamos seguir contando con su confianza en el futuro y que disfrute al máximo de tu vehículo. (Menos ↑)
Jose M. M. H.
Reason for visit: Taller
Rated on 19-12-2023 at 22:49

8 / 10
"Bien, lástima que las piezas para la reparación no estén en stock. "

8 over 10

10 over 10

8 over 10

8 over 10
Employees treated:
Emilio Márquez reply on 20-12-2023 to this comment:
Muchas gracias José Manuel por su valoración y comentarios. Lamentamos mucho que las piezas necesarias para la reparación no estuvieran ...(Más ↓) disponibles en stock. Trabajaremos para mejorar en este aspecto junto con el fabricante. Agradecemos su recomendación y esperamos poder atenderle de nuevo en el futuro para ofrecerte una experiencia de servicio más satisfactoria. Un saludo. (Menos ↑)
Patrick S.
Reason for visit: Taller
Rated on 19-12-2023 at 21:45

10 / 10
"La experiencia es extraordinaria. Profesionales muy competentes. Ejemplo de profesionalidad."

10 over 10

10 over 10

8 over 10

10 over 10
Employees treated:
Emilio Márquez reply on 20-12-2023 to this comment:
Muchas gracias Patrick, por compartir su experiencia. Nos alegra saber que nuestro equipo le brindó un servicio profesional y ...(Más ↓) extraordinario. Estamos encantados de haber cumplido sus expectativas. Esperamos verle de nuevo pronto y gracias por recomendarnos a sus conocidos. Que tengas un gran día. (Menos ↑)
Jan E. B.
Reason for visit: Taller
Rated on 19-12-2023 at 10:58

2 / 10
"This company is a disgrace for the car industry"
If your company is asking to deliver the car at a Tuesday at 14.00 hrs sharp and after more than a week, after several call, getting an answer that the car will bellowed at 4 days ...(Más ↓) later (after the call), it is a big shame. Then do electrical test(s) for a short time, charging a lot and stating that the gear box should be replaced is another example of ignorance. Then I got an invoice without a bank account number. I couldn't even pay the invoice. Had to call and write several times. It is a big shame! I will never do any business with your company. (Menos ↑)

2 over 10

4 over 10

4 over 10

4 over 10
To improve: It would be recommended to react to calls. Ignoring is not doing good business
Aleksandra G.
Reason for visit: Taller
Rated on 18-12-2023 at 21:27

10 / 10
"Inmejorable trato. Organización muy profesional."

10 over 10

10 over 10

10 over 10

10 over 10
Employees treated:
Emilio Márquez reply on 22-12-2023 to this comment:
Muchas gracias, Aleksandra, por su reseña. Nos alegra mucho saber que ha recibido un trato inmejorable y que nuestra organización ha sido ...(Más ↓) de su agrado. Estamos encantados de haber cumplido con sus expectativas y agradecemos enormemente su recomendación. Esperamos poder seguir contando con su confianza en el futuro. (Menos ↑)
Jean-marc G.
Reason for visit: Taller
Rated on 17-12-2023 at 12:02

10 / 10
"Atención cercana."

10 over 10

10 over 10

10 over 10

10 over 10
Emilio Márquez reply on 22-12-2023 to this comment:
Charleen C.
Reason for visit: Taller
Rated on 17-12-2023 at 08:30

4 / 10
"Poorly organized "
Communication between the garage and the client really needs to change. The number you have to call to get updates doesn’t want to help in any way they give any excuses to get ...(Más ↓) off the home with promises to call back that never happen and leave you days with NO explanation and almost make an effort to be dismissive to you. It’s always frustrating when you have to put your car in but if you are given communication you can hire another car or organize yourself! The communication is the most important thing and this garage has none! (Menos ↑)

2 over 10

4 over 10

4 over 10

2 over 10
To improve: The lady who answers the main number 952 785 250 shows zero interest in helping I was told my car needed 2hrs and I would get called my car was there 2.5days I called about 6 times and the lady was so dismissive and completely unhelpful. Said the internet was down then said she couldn’t contact the work shop then said they guys have gone home. The guy who attended me finally called he hadn’t gone home the women in the phone really couldn’t be bothered to help she simply wanted me to get off the phone it was extremely frustrating.
Emilio Márquez reply on 02-01-2024 to this comment:
Estimada cliente, sentimos que no obtuviera la información adecuada a tiempo, le agradecemos enormemente sus palabras para seguir ...(Más ↓) mejorando y ofrecer un servicio óptimo a nuestros clientes. Un saludo. | Dear customer, we are sorry that you did not get the right information in time, we thank you very much for your words in order to continue to improve and to offer an optimal service to our customers. Best regards. (Menos ↑)
Dorte A. H.
Reason for visit: Taller
Rated on 14-12-2023 at 08:38

10 / 10
"The service has been professional."

10 over 10

10 over 10

10 over 10

6 over 10
To improve: Communication
Employees treated:
Emilio Márquez reply on 14-12-2023 to this comment:
Muchas gracias por compartir tu experiencia Dorte. Nos alegra saber que encontró nuestro servicio profesional. Lamentamos si hubo algún ...(Más ↓) inconveniente con el cumplimiento de fechas, tomaremos nota para mejorar en ese aspecto. Agradecemos su recomendación y esperamos verle de nuevo pronto. | Thank you very much for sharing your experience Dorte. We are glad to hear that you found our service professional. We are sorry if there was any inconvenience with meeting deadlines, we will take note to improve on that aspect. We appreciate your recommendation and hope to see you again soon. (Menos ↑)
Paul V. K.
Reason for visit: Ventas (Usado)
Rated on 14-12-2023 at 08:19

2 / 10
"Veel te lang wachten"
Heb een extra sleutel bijbesteld bij de auto. Voor ik de auto kon afgeven heb ik 30 min moeten wachten. Later op de dag ben ik zelf naar de dealer gereden waar ik 2(!) uur heb ...(Más ↓) moeten wachten voordat ik de auto kreeg?? De auto stond klaar maar omdat er veel mensen stonden te wachten duurde het lang. Geen enkele verkoper kwam erbij om de wachtende klanten te helpen! De 2 mannen van de werkplaats konden het vele werk niet aan, ze zijn maar met 2 personen. Werkzaamheden prima maar 2 uur wachten omdat er een rij staat gaat mij te ver. Nooit meer een Range Rover voor mij, mijn auto wordt verkocht en ik koop een ander merk! (Menos ↑)

10 over 10

10 over 10

10 over 10
To improve: Snelheid
In Trikomer, only real customers who have been in this establishment in the last 12 months can value, whether it has been to receive a service or have bought a product.
If you are or have been a client, request your invitation now to be able to exercise your right to comment on your experience and value the services received.