What customers say about this company
295 Opinions found
Noelia B. L. A.
Reason for visit: Taller
Rated on 23-12-2023 at 07:57

8 / 10
"La atención fue amable y el resultado es de lujo. Muy aconsejable."

8 over 10

10 over 10

10 over 10

10 over 10
Employees treated:
Emilio Márquez reply on 29-12-2023 to this comment:
Richard J. S.
Reason for visit: Taller
Rated on 21-12-2023 at 22:21

10 / 10
"Friendly staff and friendly specialists. Superb organization throughout the process."

10 over 10

10 over 10

10 over 10

10 over 10
Employees treated:
Emilio Márquez reply on 22-12-2023 to this comment:
Muchas gracias Richard, por su amable reseña. Nos alegra saber que nuestro equipo le brindó un servicio amigable y profesional. Valoramos ...(Más ↓) su recomendación y esperamos poder atenderle de nuevo en el futuro. | Thank you very much Richard, for your kind review. We are glad to hear that our team provided you with a friendly and professional service. We value your recommendation and look forward to serving you again in the future. (Menos ↑)
Nacho P.
Reason for visit: Taller
Rated on 20-12-2023 at 22:47

10 / 10
"Labor estupenda. Gran servicio."

10 over 10

10 over 10

10 over 10

10 over 10
Employees treated:
Emilio Márquez reply on 22-12-2023 to this comment:
Muchas gracias Nacho por su reseña tan positiva. Nos alegra saber que ha tenido una experiencia satisfactoria con nosotros y que nuestro ...(Más ↓) servicio ha sido de su agrado. Estamos encantados de que haya valorado tan bien nuestro trabajo. Esperamos seguir contando con su confianza en el futuro y que disfrute al máximo de tu vehículo. (Menos ↑)
Jose M. M. H.
Reason for visit: Taller
Rated on 19-12-2023 at 22:49

8 / 10
"Bien, lástima que las piezas para la reparación no estén en stock. "

8 over 10

10 over 10

8 over 10

8 over 10
Employees treated:
Emilio Márquez reply on 20-12-2023 to this comment:
Muchas gracias José Manuel por su valoración y comentarios. Lamentamos mucho que las piezas necesarias para la reparación no estuvieran ...(Más ↓) disponibles en stock. Trabajaremos para mejorar en este aspecto junto con el fabricante. Agradecemos su recomendación y esperamos poder atenderle de nuevo en el futuro para ofrecerte una experiencia de servicio más satisfactoria. Un saludo. (Menos ↑)
Patrick S.
Reason for visit: Taller
Rated on 19-12-2023 at 21:45

10 / 10
"La experiencia es extraordinaria. Profesionales muy competentes. Ejemplo de profesionalidad."

10 over 10

10 over 10

8 over 10

10 over 10
Employees treated:
Emilio Márquez reply on 20-12-2023 to this comment:
Muchas gracias Patrick, por compartir su experiencia. Nos alegra saber que nuestro equipo le brindó un servicio profesional y ...(Más ↓) extraordinario. Estamos encantados de haber cumplido sus expectativas. Esperamos verle de nuevo pronto y gracias por recomendarnos a sus conocidos. Que tengas un gran día. (Menos ↑)
Jan E. B.
Reason for visit: Taller
Rated on 19-12-2023 at 10:58

2 / 10
"This company is a disgrace for the car industry"
If your company is asking to deliver the car at a Tuesday at 14.00 hrs sharp and after more than a week, after several call, getting an answer that the car will bellowed at 4 days ...(Más ↓) later (after the call), it is a big shame. Then do electrical test(s) for a short time, charging a lot and stating that the gear box should be replaced is another example of ignorance. Then I got an invoice without a bank account number. I couldn't even pay the invoice. Had to call and write several times. It is a big shame! I will never do any business with your company. (Menos ↑)

2 over 10

4 over 10

4 over 10

4 over 10
To improve: It would be recommended to react to calls. Ignoring is not doing good business
Aleksandra G.
Reason for visit: Taller
Rated on 18-12-2023 at 21:27

10 / 10
"Inmejorable trato. Organización muy profesional."

10 over 10

10 over 10

10 over 10

10 over 10
Employees treated:
Emilio Márquez reply on 22-12-2023 to this comment:
Muchas gracias, Aleksandra, por su reseña. Nos alegra mucho saber que ha recibido un trato inmejorable y que nuestra organización ha sido ...(Más ↓) de su agrado. Estamos encantados de haber cumplido con sus expectativas y agradecemos enormemente su recomendación. Esperamos poder seguir contando con su confianza en el futuro. (Menos ↑)
Jean-marc G.
Reason for visit: Taller
Rated on 17-12-2023 at 12:02

10 / 10
"Atención cercana."

10 over 10

10 over 10

10 over 10

10 over 10
Emilio Márquez reply on 22-12-2023 to this comment:
Charleen C.
Reason for visit: Taller
Rated on 17-12-2023 at 08:30

4 / 10
"Poorly organized "
Communication between the garage and the client really needs to change. The number you have to call to get updates doesn’t want to help in any way they give any excuses to get ...(Más ↓) off the home with promises to call back that never happen and leave you days with NO explanation and almost make an effort to be dismissive to you. It’s always frustrating when you have to put your car in but if you are given communication you can hire another car or organize yourself! The communication is the most important thing and this garage has none! (Menos ↑)

2 over 10

4 over 10

4 over 10

2 over 10
To improve: The lady who answers the main number 952 785 250 shows zero interest in helping I was told my car needed 2hrs and I would get called my car was there 2.5days I called about 6 times and the lady was so dismissive and completely unhelpful. Said the internet was down then said she couldn’t contact the work shop then said they guys have gone home. The guy who attended me finally called he hadn’t gone home the women in the phone really couldn’t be bothered to help she simply wanted me to get off the phone it was extremely frustrating.
Emilio Márquez reply on 02-01-2024 to this comment:
Estimada cliente, sentimos que no obtuviera la información adecuada a tiempo, le agradecemos enormemente sus palabras para seguir ...(Más ↓) mejorando y ofrecer un servicio óptimo a nuestros clientes. Un saludo. | Dear customer, we are sorry that you did not get the right information in time, we thank you very much for your words in order to continue to improve and to offer an optimal service to our customers. Best regards. (Menos ↑)
Dorte A. H.
Reason for visit: Taller
Rated on 14-12-2023 at 08:38

10 / 10
"The service has been professional."

10 over 10

10 over 10

10 over 10

6 over 10
To improve: Communication
Employees treated:
Emilio Márquez reply on 14-12-2023 to this comment:
Muchas gracias por compartir tu experiencia Dorte. Nos alegra saber que encontró nuestro servicio profesional. Lamentamos si hubo algún ...(Más ↓) inconveniente con el cumplimiento de fechas, tomaremos nota para mejorar en ese aspecto. Agradecemos su recomendación y esperamos verle de nuevo pronto. | Thank you very much for sharing your experience Dorte. We are glad to hear that you found our service professional. We are sorry if there was any inconvenience with meeting deadlines, we will take note to improve on that aspect. We appreciate your recommendation and hope to see you again soon. (Menos ↑)
Paul V. K.
Reason for visit: Ventas (Usado)
Rated on 14-12-2023 at 08:19

2 / 10
"Veel te lang wachten"
Heb een extra sleutel bijbesteld bij de auto. Voor ik de auto kon afgeven heb ik 30 min moeten wachten. Later op de dag ben ik zelf naar de dealer gereden waar ik 2(!) uur heb ...(Más ↓) moeten wachten voordat ik de auto kreeg?? De auto stond klaar maar omdat er veel mensen stonden te wachten duurde het lang. Geen enkele verkoper kwam erbij om de wachtende klanten te helpen! De 2 mannen van de werkplaats konden het vele werk niet aan, ze zijn maar met 2 personen. Werkzaamheden prima maar 2 uur wachten omdat er een rij staat gaat mij te ver. Nooit meer een Range Rover voor mij, mijn auto wordt verkocht en ik koop een ander merk! (Menos ↑)

10 over 10

10 over 10

10 over 10
To improve: Snelheid
Monika M.
Reason for visit: Taller
Rated on 13-12-2023 at 22:22

4 / 10
"No volveré a este taller"
Dejé mi Range Rover Evoque en el taller C. de Salamanca para cambiar un ventilador del radiador, una reparación común. Sin embargo, me encontré sin mi vehículo durante 4 ...(Más ↓) semanas, lo que nos obligó a depender del servicio de taxis para los desplazamientos de mi familia y yo. Resulta desconcertante que, a pesar de la considerable cantidad de vehículos en reparación en este taller, no cuenten con un stock adecuado de piezas de recambio ni la capacidad para adquirirlas localmente en España. La solicitud de piezas desde Inglaterra, que originalmente se estimaba en 10 días, se extendió a 3 semanas. Lamentablemente, el feedback proporcionado por el personal del taller ha sido limitado. Además, es evidente que la escasez de personal en relación con la alta demanda de trabajo contribuye a la falta de respuestas a las llamadas y correos electrónicos de los clientes. Esta falta de comunicación genera una gran frustración entre los clientes, quienes se sienten desatendidos. Sería beneficioso que el taller abordara estas cuestiones para mejorar la experiencia del cliente y garantizar un servicio más eficiente en el futuro. (Menos ↑)

4 over 10

8 over 10

6 over 10

2 over 10
To improve: Atención al cliente, excesiva tardanza para recibir piezas y reparación
Amanda T. B.
Reason for visit: Taller
Rated on 13-12-2023 at 16:53

4 / 10
"Faltan placas matrícula. "
Cuando entreguen el coche que revisen que todo lo pagado anteriormente en la factura, está realizado. Al coche le faltan las dos matrículas por cambiar, y estas se pagaron por ...(Más ↓) adelantado. Ahora tendré que volver a molestar a alguien para que pueda llevar el coche de nuevo para que realicen el trabajo no realizado. Espero que todo lo demás esté bien cambiado. (Menos ↑)

6 over 10

8 over 10

4 over 10

6 over 10
To improve: Atención amable, pero complicado comunicarse con ellos.
Gary S.
Reason for visit: Taller
Rated on 12-12-2023 at 20:57

10 / 10
"Recomendable al 100% y excelente trato."

10 over 10

10 over 10

10 over 10

10 over 10
Employees treated:
Emilio Márquez reply on 22-12-2023 to this comment:
Josephus M. V. D. H.
Reason for visit: Taller
Rated on 07-12-2023 at 13:24

10 / 10
"La experiencia es muy profesional. Aconsejable."

10 over 10

10 over 10

10 over 10

10 over 10
Emilio Márquez reply on 22-12-2023 to this comment:
Mercedes I. D. V.
Reason for visit: Taller
Rated on 04-12-2023 at 21:29

10 / 10
"El servicio ha sido inmejorable y totalmente recomendable. Especialistas muy responsables."

10 over 10

10 over 10

10 over 10

10 over 10
Hussa A.
Reason for visit: Taller
Rated on 02-12-2023 at 06:25

10 / 10
"Very good workers and the process has been wonderful."
It was very professional,easy and fast. Was very pleased with the service. Thank you....(Más ↓) (Menos ↑)

10 over 10

10 over 10

10 over 10

10 over 10
Employees treated:
Sergio C. B.
Reason for visit: Taller
Rated on 30-11-2023 at 22:12

10 / 10
"El proceso ha resultado de primer nivel y atención personalizada. Magníficos profesionales."

10 over 10

10 over 10

10 over 10

10 over 10
Employees treated:
Assma N.
Reason for visit: Taller
Rated on 30-11-2023 at 21:57

10 / 10
"Excelente experiencia siempre."

10 over 10

10 over 10

10 over 10

10 over 10
Employees treated:
Antonio R. A.
Reason for visit: Taller
Rated on 30-11-2023 at 06:59

10 / 10
"Magnífico trabajo y especialistas excelentes. La experiencia fue muy satisfactoria."
Siempre muy amables y profesionales. Escuchan y se preocupan por la satisfacción del cliente....(Más ↓) (Menos ↑)

10 over 10

10 over 10

10 over 10

10 over 10
In Trikomer, only real customers who have been in this establishment in the last 12 months can value, whether it has been to receive a service or have bought a product.
If you are or have been a client, request your invitation now to be able to exercise your right to comment on your experience and value the services received.