What customers say about this company
44 Opinions found
Joana D.
Reason for visit: Taller
Rated on 27-10-2023 at 06:56

2 / 10
"Interfaç de bus de dades"
Després de gairebé 2 setmanes sense vehicle, la peça segueix sense stock i sense data de previsió d’ stock… Em diuen que si m’ emporto el cotxe, per protocol han de ...(Más ↓) cancel.lar la comanda. Crec que el 2023 cal que ens adaptem a la realitat, no podem deixar tan de temps una perSona sense vehicle… S’hauria de ser més flexible i facilitar la gestió,, una vegada estigui la peça en stock avisar al client i solucionar el problema. A dia d’avui, deixar algú tan de temps sense vehicle és un problema, seguir sense data per solucionar el problema tampoc transmet ganes de tornar a fer ús d’aquest taller, ni recomanar-lo. Una llàstima, tenint la solució tan fàcil com endur-se el cotxe i avisar quan disponguin de la peça… Obviament la gestió deu atendre el protocol però pred clients i així ho transmatre a qui sigui necessari… (Menos ↑)

2 over 10

2 over 10

2 over 10

2 over 10
To improve: No tot són protocols, també hauria d’existir l’excepció, per adaptar-se a la realitat i donar un millor servei.
Joan S. S.
Reason for visit: Taller
Rated on 20-09-2023 at 17:59

4 / 10
"El no tiene ninguna culpa del servicio es el sistema que no funciono"
Lo mas importante es que los plazos se cumplan ya que el vehiculo no es para pasear sino para trabajar...(Más ↓) (Menos ↑)

6 over 10

8 over 10

8 over 10

2 over 10
To improve: Los plazos en la entrega y recibo de piezas, muy mal y tarde
Employees treated:
Jessica P. M.
Reason for visit: Taller
Rated on 22-02-2023 at 22:05

2 / 10
"Atención al cliente poco profesional"
En mi opinión, se debería de tratar al cliente con un poco más de entusiasmo, sin faltas de respeto. ...(Más ↓) (Menos ↑)

2 over 10

2 over 10

2 over 10

2 over 10
Employees treated:
Maria D. C. C. M.
Reason for visit: Taller
Rated on 10-02-2023 at 20:43

4 / 10
"Insatisfecha con el trabajo "
Con la persona que me atendió no tengo ninguna queja, todo lo contrario, pero con el personal de taller un cero, es la tercera vez que llevo el coche para reparar y sale con ...(Más ↓) otros daños. Estoy pensando en cambiar de taller porque si además de ser el más caro, tengo que volver a dejar mi vehículo, sin ninguno de sustitución, pues no me hace ninguna gracia. (Menos ↑)

6 over 10

6 over 10

2 over 10

2 over 10
To improve: Calidad, llevo el coche para una reparación y sale con algo roto, es la tercera vez que me pasa
In Trikomer, only real customers who have been in this establishment in the last 12 months can value, whether it has been to receive a service or have bought a product.
If you are or have been a client, request your invitation now to be able to exercise your right to comment on your experience and value the services received.