Comparte con tus amigos en:

Mazda Auto Girona - Taller

Concesionario de vehículos

Mazda Auto Girona - Taller

Carretera, N-II, 16
17458 - Fornells de la selva (Girona, España)

Llamar
Visitar sitio web
Dónde estamos
Contactar

98% de los clientes recomiendan esta empresa

Valoración general:

valoracion

9.5 / 10

Lo que los clientes opinan sobre esta empresa

4064 Opiniones encontradas

J
valoracion_5.png

10 / 10

"La información llegó cuando tenía que llegar, seguimiento perfecto."

Assumpta és molt eficient i amable. Molt bon servei. Gràcies....(Más ↓) (Menos ↑)

Profesionales tratados:

Lesli Enríquez contestó el 04-06-2026 a este comentario:

Ens alegra molt, Joaquim, saber que la informació va arribar a temps i que el seguiment va ser perfecte, i que Assumpta va ser eficient i ...(Más ↓) amable. Moltes gràcies per valorar així el servei. Si hi hagués qualsevol altre aspecte en què puguem ajudar, som a la vostra disposició. (Menos ↑)

Ayuda a otros clientes a encontrar las opiniones más útiles

¿Le resultó útil la opinión?0

Compartir esta opinión con mis amigos

E
valoracion_5.png

10 / 10

"Gestión rápida y simpática, 5/5."

Lesli Enríquez contestó el 04-06-2026 a este comentario:

Nos alegra saber que la gestión fue rápida y simpática, Elisa. Apreciamos que compartas tu experiencia y tu confianza en nuestro equipo. ...(Más ↓) Si en el futuro necesitas algo más, estaremos encantados de ayudarte. (Menos ↑)

Ayuda a otros clientes a encontrar las opiniones más útiles

¿Le resultó útil la opinión?0

Compartir esta opinión con mis amigos

A
valoracion_5.png

10 / 10

"Mi experiencia fue impecable: atención personalizada y transparencia total."

Profesionales tratados:

Lesli Enríquez contestó el 03-06-2026 a este comentario:

Nos alegra saber que la atención fue personalizada y que la transparencia estuvo presente. Apreciamos que compartas tu experiencia y la ...(Más ↓) confianza que has depositado en Mazda Auto Girona - Taller. Seguiremos cuidando cada detalle para ti y quedamos a tu disposición para lo que necesites en el futuro. (Menos ↑)

Ayuda a otros clientes a encontrar las opiniones más útiles

¿Le resultó útil la opinión?0

Compartir esta opinión con mis amigos

C
valoracion_4.png

8 / 10

"Tot molt clar, sense sorpreses, i amb suport constant."

Profesionales tratados:

Lesli Enríquez contestó el 03-06-2026 a este comentario:

Gràcies per compartir la teva experiència, Carlos. Ens alegra saber que trobes claredat i suport constant en Mazda Auto Girona - Taller. ...(Más ↓) Si necessites qualsevol cosa, estem a la teva disposició. (Menos ↑)

Ayuda a otros clientes a encontrar las opiniones más útiles

¿Le resultó útil la opinión?0

Compartir esta opinión con mis amigos

C
valoracion_5.png

10 / 10

"Equipo extraordinario, claridad y eficiencia en cada paso."

Profesionales tratados:

Lesli Enríquez contestó el 02-06-2026 a este comentario:

Gracias por compartir tu experiencia, Christian. Nos alegra saber que el equipo ha mostrado claridad y eficiencia en cada paso. Estamos a ...(Más ↓) tu disposición para lo que necesites y agradecemos tu confianza en Mazda Auto Girona. (Menos ↑)

Ayuda a otros clientes a encontrar las opiniones más útiles

¿Le resultó útil la opinión?0

Compartir esta opinión con mis amigos

J
valoracion_5.png

10 / 10

"Els tècnics són solvents i s’entenen amb el client."

Profesionales tratados:

Lesli Enríquez contestó el 02-06-2026 a este comentario:

Gràcies per compartir la teva experiència, Josep. Ens alegra saber que els tècnics són solvents i s’entenen amb el client. Mantenirem ...(Más ↓) aquest nivell de servei i, si necessites tornar en el futur, estarem a la teva disposició. Fins a la pròxima visita. (Menos ↑)

Ayuda a otros clientes a encontrar las opiniones más útiles

¿Le resultó útil la opinión?0

Compartir esta opinión con mis amigos

A
valoracion_5.png

10 / 10

"Explicaron cada opción con claridad."

Profesionales tratados:

Lesli Enríquez contestó el 01-06-2026 a este comentario:

Antoni, nos alegra saber que explicamos cada opción con claridad. Agradecemos que compartas tu experiencia y la confianza en nuestro ...(Más ↓) servicio. Si en el futuro necesitas más información o un proceso concreto, estaremos encantados de ayudarte. (Menos ↑)

Ayuda a otros clientes a encontrar las opiniones más útiles

¿Le resultó útil la opinión?0

Compartir esta opinión con mis amigos

C
valoracion_5.png

10 / 10

"Atenció i professionalitat de l’equip, 5 estrelles."

Profesionales tratados:

Lesli Enríquez contestó el 01-06-2026 a este comentario:

Gràcies per compartir la teva experiència, Carme. Ens alegra saber que l'atenció i la professionalitat de l'equip van ser del teu grat. ...(Más ↓) Si necessites alguna cosa més o vols tornar a visitar-nos, estarem encantats d’ajudar-te. (Menos ↑)

Ayuda a otros clientes a encontrar las opiniones más útiles

¿Le resultó útil la opinión?0

Compartir esta opinión con mis amigos

M
valoracion_4.png

8 / 10

"Confiança estable, gràcies a layades explicacions i empatia."

Tot bé, nomes una mica lent en el moment de l entrega quan ja havia estat revisat...(Más ↓) (Menos ↑)

Lesli Enríquez contestó el 01-06-2026 a este comentario:

Gràcies per compartir la teva experiència Maria Francisca. Ens alegra saber que la confiança s’ha mantingut gràcies a les ...(Más ↓) explicacions i l’empatia. Lamentem que l’entrega hagi estat una mica lenta després de la revisió; traslladem el comentari per a millorar aquest aspecte. Si desitges que el teu cas sigui revisat pel nostre departament d’atenció al client, pots contactar-nos a través dels canals disponibles des del nostre lloc web. (Menos ↑)

Ayuda a otros clientes a encontrar las opiniones más útiles

¿Le resultó útil la opinión?0

Compartir esta opinión con mis amigos

P
valoracion_4.png

8 / 10

"Equips molt preparats, et fan sentir segur en cada pas."

Profesionales tratados:

Lesli Enríquez contestó el 01-06-2026 a este comentario:

Ens alegra saber que l’equip està molt preparat i que et van fer sentir segura en cada pas, Pilar. Gràcies per compartir la teva ...(Más ↓) experiència. Si hi ha alguna cosa en què puguem millorar o si necessites més informació, estem a la teva disposició. (Menos ↑)

Ayuda a otros clientes a encontrar las opiniones más útiles

¿Le resultó útil la opinión?0

Compartir esta opinión con mis amigos

M
valoracion_4.png

8 / 10

"La experiencia fue muy buena, con trato humano."

Lesli Enríquez contestó el 01-06-2026 a este comentario:

Nos alegra saber que la experiencia fue buena y que el trato fue humano, Marc. Agradecemos que lo compartas y esperamos poder seguir ...(Más ↓) manteniendo ese enfoque contigo en futuras visitas. (Menos ↑)

Ayuda a otros clientes a encontrar las opiniones más útiles

¿Le resultó útil la opinión?0

Compartir esta opinión con mis amigos

D
valoracion_5.png

10 / 10

"Elçar un punt de confiança gràcies a l’empatia."

No es fácil trobar persones com l Assumpta que tinguin l empatia, procurin donar servei i trobar solucions als problemes dels clients. Es un valor a cuidar i conservar. Amb la ...(Más ↓) seva experiencia seria molt bona per formar la joventut que puja. L actitut de servei es troba molt a faltar avui en dia. Moltes gracies per tenir-la amb vostes. (Menos ↑)

Profesionales tratados:

Lesli Enríquez contestó el 01-06-2026 a este comentario:

Gràcies per compartir aquesta opinió. Ens alegra saber que la Assumpta aporta empatia i servei orientat a trobar solucions. Aquest tipus ...(Más ↓) d’actitud és essencial i serà una referència per al nostre equip, especialment per formar la joventut que puja. Si vols comentar qualsevol detall addicional o necessites res més, estem a la teva disposició. (Menos ↑)

Ayuda a otros clientes a encontrar las opiniones más útiles

¿Le resultó útil la opinión?0

Compartir esta opinión con mis amigos

S
valoracion_5.png

10 / 10

"Excel·lent atenció de tot l’equip, molt professionals."

Lesli Enríquez contestó el 29-05-2026 a este comentario:

Gràcies pels teus comentaris, Sonia. Ens alegra molt saber que l’atenció de tot l’equip t’ha semblat excel·lent i que la ...(Más ↓) professionalitat us ha transmetut confiança. Segur que seguirem treballant amb el mateix compromís per oferir-te la millor experiència. Si necessites qualsevol cosa en futures visites, no dubtis a contactar-nos i t’assessorarem amb gust. (Menos ↑)

Ayuda a otros clientes a encontrar las opiniones más útiles

¿Le resultó útil la opinión?0

Compartir esta opinión con mis amigos

O
valoracion_5.png

10 / 10

"Totalmente recomendado, atención y calidad notables."

Lesli Enríquez contestó el 29-05-2026 a este comentario:

Olga, nos alegra mucho saber que la atención y la calidad le parecen notables. Agradecemos su confianza y la recomendación a sus ...(Más ↓) conocidos. Si en el futuro necesita algo más, estamos aquí para ayudar. (Menos ↑)

Ayuda a otros clientes a encontrar las opiniones más útiles

¿Le resultó útil la opinión?0

Compartir esta opinión con mis amigos

J
valoracion_4.png

8 / 10

"Recomano aquest equip, atenció proactiva i eficaç."

Profesionales tratados:

Lesli Enríquez contestó el 28-05-2026 a este comentario:

Gràcies per compartir la teva experiència, Jaume. Ens alegra saber que l’equip ha estat proactiu i eficaç. Si en algun moment ...(Más ↓) necessites més suport o vols comentar alguna cosa, estarem encantats d’ajudar-te. (Menos ↑)

Ayuda a otros clientes a encontrar las opiniones más útiles

¿Le resultó útil la opinión?0

Compartir esta opinión con mis amigos

F
valoracion_5.png

10 / 10

"Servei impecable: organització, atenció i seguiment, tot perfecte."

Profesionales tratados:

Lesli Enríquez contestó el 28-05-2026 a este comentario:

Ens alegra saber que el servei ha estat impecable: organització, atenció i seguiment. Francesc Xavier, gràcies per compartir la seva ...(Más ↓) experiència i per la recomanació; és molt satisfactori saber que vam aconseguir les seves expectatives. Si en algun moment necessita suport addicional, estem a la seva disposició. (Menos ↑)

Ayuda a otros clientes a encontrar las opiniones más útiles

¿Le resultó útil la opinión?0

Compartir esta opinión con mis amigos

J
valoracion_5.png

10 / 10

"Recomanable al 100% per la qualitat final"

Profesionales tratados:

Lesli Enríquez contestó el 28-05-2026 a este comentario:

Gràcies, Judit, per compartir la teva experiència i per recomanar Mazda Auto Girona - Taller. Ens alegra saber que la qualitat final ...(Más ↓) t’ha satisfet. Si en algun moment necessites ajuda o una consulta, estem a la teva disposició. (Menos ↑)

Ayuda a otros clientes a encontrar las opiniones más útiles

¿Le resultó útil la opinión?0

Compartir esta opinión con mis amigos

S
valoracion_5.png

10 / 10

"Professionalitat i empatia en cada interacció, sensació de confiança."

Profesionales tratados:

Lesli Enríquez contestó el 28-05-2026 a este comentario:

Ens alegra saber que la professionalitat i l’empatia en cada interacció us han fet sentir confiança, Silvia. Gràcies per compartir la ...(Más ↓) teva experiència i confiar en Mazda Auto Girona - Taller. Si en algun moment necessites assistència, estem per ajudar-te. (Menos ↑)

Ayuda a otros clientes a encontrar las opiniones más útiles

¿Le resultó útil la opinión?0

Compartir esta opinión con mis amigos

M
valoracion_5.png

10 / 10

"Atención cercana y profesional, sin presión alguna."

Profesionales tratados:

Lesli Enríquez contestó el 27-05-2026 a este comentario:

Gracias por compartir tu experiencia, Maria de los Angeles. Nos alegra saber que encontraste una atención cercana y profesional, sin ...(Más ↓) presión. Seguiremos trabajando para mantener ese nivel de servicio y que puedas recomendarlo con total confianza. Si necesitas algo más, estamos a tu disposición. (Menos ↑)

Ayuda a otros clientes a encontrar las opiniones más útiles

¿Le resultó útil la opinión?0

Compartir esta opinión con mis amigos

V
valoracion_5.png

10 / 10

"Totalmente recomendable, servicio y ventas de calidad."

Profesionales tratados:

Lesli Enríquez contestó el 27-05-2026 a este comentario:

Gracias por compartir su experiencia, Vicente. Nos alegra saber que considera nuestro servicio y ventas de calidad y que confía en ...(Más ↓) recomendarnos a sus conocidos. En Mazda Auto Girona - Taller seguimos trabajando para mantener ese nivel. Si precisara cualquier cosa, estamos a su disposición. (Menos ↑)

Ayuda a otros clientes a encontrar las opiniones más útiles

¿Le resultó útil la opinión?0

Compartir esta opinión con mis amigos

<< < 1 2 3 4 5 > >>
X

En Trikomer sólo pueden valorar los clientes reales que han estado en este establecimiento en los últimos 12 meses, bien haya sido para recibir algún servicio o hayan comprado algún producto.

Si eres o has sido cliente, solicita ahora tu invitación para poder ejercer tu derecho a opinar sobre tu experiencia y valorar los servicios recibidos.