El que els clients opinen sobre aquesta empresa
3 Opinions trobades
Anssi S.
Motiu visita: Taller
Va opinar el dia 25-11-2024 a les 16:18

4 / 10
"Ana Belen was very nice and effective"
The car was delivered to my home after service. The battery charger was not connected so when I returned to Spain the battery was empty. When I started I drove 20 kilometers and ...(Más ↓) the warning light came on because the fuel pomp was broken. I had to wait three weeks before the car was ready because the extremely slow part delivery time! (Menos ↑)

10 sobre 10

10 sobre 10

6 sobre 10

2 sobre 10
A millorar: Delivery time for spare parts is horrible
Professionals tractats:
Christian E.
Motiu visita: Taller
Va opinar el dia 27-07-2024 a les 09:09

2 / 10
"Give the client the feeling that he is welcome "

2 sobre 10

2 sobre 10

2 sobre 10

2 sobre 10
A millorar: Take the time for the client and let the client feel that you have time for him . As it’s now it’s nothing to do what Ferrari are standing for as one big family where you feel you welcome. You don’t do it in this Ferrari dealer, sorry but there is a lot to do.
Professionals tractats:
Antonio M. B.
Motiu visita: Taller
Va opinar el dia 15-06-2024 a les 13:01

2 / 10
"Muy mala experiencia cada vez que necesite los servicios del taller"
Me gustaría mejor atención y profesionalidad en taller.cada vez que necesite los servicios del taller salí con más problemas con los que llegue y en consecuencia el coste de ...(Más ↓) las facturas harán mucho mayor (Menos ↑)

4 sobre 10

10 sobre 10

4 sobre 10

4 sobre 10
A millorar: Más profesionalidad en taller
Professionals tractats:
A Trikomer només poden valorar els clients reals que han estat en aquest establiment en els darrers 12 mesos, bé hagi estat per rebre algun servei o hagin comprat algun producte.
Si ets o has estat client, sol·licita ara la teva invitació per poder exercir el teu dret a opinar sobre la teva experiència i valorar els serveis rebuts.