El que els clients opinen sobre aquest professional
3 Opinions trobades
Miguel A. E.
Motiu visita: Taller
Va opinar el dia 26-09-2024 a les 22:24

10 / 10
"La atención al cliente fue excepcional, me sentí muy bien tratado durante toda mi visita."

10 sobre 10

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Professionals tractats:
Emilio Márquez va contestar el 27-09-2024 a aquest comentari:
Muchas gracias, Miguel Angel,Nos alegra enormemente saber que su experiencia con nosotros fue excepcional. Nuestro equipo se esfuerza por ...(Más ↓) ofrecer un trato personalizado y de calidad, y es gratificante saber que se sintió bien atendido durante su visita. Esperamos verle de nuevo pronto y quedamos a su disposición para cualquier consulta que pueda tener.Saludos cordiales. (Menos ↑)
Abdul M. B.
Motiu visita: Taller
Va opinar el dia 12-09-2024 a les 21:46

10 / 10
"The team displayed remarkable professionalism and expertise throughout my visit."

10 sobre 10

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10 sobre 10
Professionals tractats:
Emilio Márquez va contestar el 16-09-2024 a aquest comentari:
Thank you very much for sharing your experience, Abdul. We are glad to hear that our team demonstrated professionalism and expertise during ...(Más ↓) your visit. We are delighted to have met your expectations. We appreciate your recommendation and look forward to serving you again in the near future, thank you for choosing us! (Menos ↑)
Christian E.
Motiu visita: Taller
Va opinar el dia 27-07-2024 a les 09:09

2 / 10
"Give the client the feeling that he is welcome "

2 sobre 10

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A millorar: Take the time for the client and let the client feel that you have time for him . As it’s now it’s nothing to do what Ferrari are standing for as one big family where you feel you welcome. You don’t do it in this Ferrari dealer, sorry but there is a lot to do.
Professionals tractats: