Lo que los clientes opinan sobre este profesional
16 Opiniones encontradas
Eladio P. T.
Motivo visita: Taller
Opinó el día 21-03-2024 a las 20:43

2 / 10
"Como siempre, un tiempo excesivo en las reparaciones y comunicación 0"
Es muy difícil contactar con alguien que te llame simplemente para que te digan el estado de la reparación, prácticamente imposible, te ignoran totalmente, muy muy mal, y ya ...(Más ↓) llevo bastante tiempo comunicándolo. (Menos ↑)

2 sobre 10

4 sobre 10

2 sobre 10

2 sobre 10
A mejorar: Comunicación con los clientes
Profesionales tratados:
Josep A. R. S.
Motivo visita: Taller
Opinó el día 19-03-2024 a las 21:13

4 / 10
"Mar: atención perfecta. Claudio: atención pésima "
Servicio súper lento y poco explícito. Me gustaría más información y feed back. ...(Más ↓) (Menos ↑)

8 sobre 10

8 sobre 10

8 sobre 10

2 sobre 10
A mejorar: Servicio lentísimo
Profesionales tratados:
Nuria M. D.
Motivo visita: Taller
Opinó el día 22-10-2023 a las 07:41

2 / 10
"Mai més comparé un cotxe Volkswagen"
Vaig portar el cotxe al taller l'any pasat (juny 2022) amb una avaria en el sistema de climatització. Desprès de 10 dies amb el cotxe al taller ( el cotxe estava amb garantia de ...(Más ↓) fàbrica vigent) em van dir que NO havien trobat l'avaria, que s'havia omplert altra cop el circuit de gas i que circules amb el vehicle que es deixava l'avaria oberta i que NO PATIS que quant em tornes a passar "ho tornarieu a mirar i no hi hauria cap problema", paraules bastant textuals del que el mecànic em va dir davant del Sr. Claudi l'any passat. Aquest any, per la revisió del vehicle, vaig demanar expressament que es comproves el nivell de gas i el fucniconament del climatitzador, abril del 2023 (el cotxe amb garantia) L'agost d'aquest any, el climatitzador torna a dir prou, demano hora al taller, m'agenden a finals de setembre, ,ho aplacen a principis d'octubre. Dos mesos, sense climatitzador, demanant favors i fent de tot per poder disposar de climatitzador els dies que tenia que dur els meus pares ( 80 anys) al metge. Demano al taller que quant es detecti l'avaria vull saber que ha pasat i portar el meu pèrit per que vegi el que ha passat i si realment hi ha avaria o va ser negligència l'any pasat. Ningú m'avisa. Truco tres vegades demanan pel cotxe, dues vegades ningu torna la trucada ( tot i deixar nota en una centraleta) a la tercera trucada em diuen que el cotxe ja es pot recollir, demano palrar amb el mecànic, em pengen, torno a trucar aquest cop si, puc parlar amb el Sr. Claudi, que si que ja tinc el cotxe arreglat que m'arreglen la factura, és veritat, però com que el cotxe no està en garantia em toca pagar a mi. El tracte rebut amb el Sr. Claudi és excelent, educat, correcte i amb tota la paciècia del mon davant dels clients. El tracte rebut per Volkswagen deixa molt que desitjar... La marca, com a tal ha de respondre davant d'aquesta situació, i el concesionari ha de lluitar per que això sigui així. Evidentment, en vendrè aquest cotxe, ja no l'aguanto mes, la meva trista existència de petit autònom no em permet aquest lluxes de anar a munt i avall canviant de cotxe, demanat favors, o arribar completament suada en una reunió a Sant Cugat ( per posar uns exemples...) Els danys i molèsties ocasioandes per no reparar l'avaria l'any passat no us el podeu ni imaginar. Només deistjo que Volkswagen, als seus futurs clients, i com a resposable dels vehicles que posa al mercar actui de millors maneres en properes ocaions. (Menos ↑)

2 sobre 10

10 sobre 10

2 sobre 10

2 sobre 10
A mejorar: Caldria millorar la relació entre garanties i avaries
Profesionales tratados:
Esther A.
Motivo visita: Taller
Opinó el día 11-10-2023 a las 21:06

2 / 10
"Nerfasto espero no volver"
Me dieron cita en una semana y un dia antes se me ofrecio llevarlo al cabo de tres semanas Despues de explicar por telefono lo que necesitaba y repetirlo el dia que lo deje, ...(Más ↓) obviaron revisar una de las casa mas importantes de reparar El comentario de no revisarlo fue que no habia tiempo, sin informarme en ningun momento Tuve que llamar para saber si estaba reparado, lo intenté desde las 17 hasta las 18 que acabé llamando a la centralita Al cabo de un rato me llamo el señor claudio y me dijo que el pressupuesto no me lo entregaria hasta el viernes porque al dia siguiente el estaba de vacaciones y el jueves era festivo Finalmente le dije que recogia el coche y me contestó que el terminaba de trabajar a las 18, en fin un desproposito todo (Menos ↑)

2 sobre 10

6 sobre 10

4 sobre 10

2 sobre 10
Profesionales tratados:
Maria C. R. S.
Motivo visita: Taller
Opinó el día 03-10-2023 a las 21:25

2 / 10
"M'he sentit ningunejat"
Qüestionant la meva valoració sobre una incidència perquè al testejar la clau no li donava falles. Dos mesos esperant un recanvi i que després d'insistir, resulta que feia ...(Más ↓) temps que havia arribat però no m'havien avisat per fer la substitució. (Menos ↑)

2 sobre 10

2 sobre 10

6 sobre 10

2 sobre 10
Profesionales tratados:
Jose R. R.
Motivo visita: Taller
Opinó el día 25-06-2023 a las 17:35

2 / 10