Concesionario de vehículos Audi Vilamóbil Vilafranca del Penedés

Claudio Escobar

Claudio Escobar

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22 Opinións atopadas

D
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2 / 10

"Falta de profesionalidad y compromiso"

Llevamos el vehículo para realizar la revisión y analizaran un problema que tiene el coche, les faltó tiempo para incluir un defecto que indican existe con los airbags ...(Más ↓) frontales. Realizaron la revisión y la supuesta supervisión de los airbags que nos tenemos que creer pero a día de hoy todavía estamos esperando que nos faciliten el presupuesto de la reparación que sugieren realizar , así como explicación de la misma. Nadie nos ha informado si podemos seguir circulando con el vehículo o no. Todo son excusas que tienen mucho trabajo, que a última hora nos informan … Solicitamos información sobre si la reparación es viable, qué le sucede al vehículo Informen y si no desean reparar que nos informen para poder ir a otro taller más profesional . Es vergonzoso (Menos ↑)

Asesoramiento y ayuda
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Amabilidad y trato recibido
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Calidad del trabajo realizado
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A mellorar: Profesionalidad y compromiso

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J
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2 / 10

"No van voler donarme comprovant de la actuació feta al meu cotxe"

Vaig anar a passar l’actualització de software del meu Touareg, per la reducció d’emissió de gasos via DGT Va passar 1 hora. Al entregarme el cotxe, i després de ...(Más ↓) demanar-ho NO VAN VOLGUER ENTREGARME COMPROVANT DE QUE SHABIA ACTUALITZAT EL SOFTWARE. Això va fer que no podes vendre el vehicle. Vai comunicar mitjançan el tfo d’atenció al client de Volkswagen, explicant la situació. Encara espero resposta desorés de trucarme IU indicar que s’ho miraven Encara no comprenc com es possible que facin una actuació al meu cotxe i no la justifiquin, En fi, el cas està al departament de consum, desorés de veure que no han fet ni cas (Menos ↑)

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Amabilidad y trato recibido
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A
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4 / 10

"Increiblemente caro"

Desconexiones constantes con el GPS cuando conecto el mobil a la pantalla del navegador. Presupuesto desorbitado ***€. Decido no repararlo y por hacerme la diagnosi me cobran ...(Más ↓) ***€ sin entender realmente lo que han hecho (Menos ↑)

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A mellorar: Información prèvia ante una averia y presupuesto detallad9o

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O
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"Peritaje paupérrimo"

La atención al cliente es lamentable, es literalmente imposible contactar con ellos para arreglar cualquier gestión, por muy pequeña que sea. Los teléfonos de los dos ...(Más ↓) encargados de gestiones y citas previas del taller NO cogen el teléfono en prácticamente ningun momento del día. (Menos ↑)

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A mellorar: La atención al cliente es lamentable, es literalmente imposible contactar con ellos para arreglar cualquier gestión, por muy pequeña que sea.

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E
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"Falta de comunicacion"

Como siempre falta de comunicación , no hay manera de que te llamen cuando el vehículo está acabado....(Más ↓) (Menos ↑)

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A mellorar: Atención telefonica

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X
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2 / 10

"Molt decebedora"

Molt complicat de poder parlar amb algú que t atengui. Canvi sovint de personal sense fer cap seguiment dels expedients oberts. No hi ha comunicació amb el client. Whatssaps i ...(Más ↓) emails sense contestar. Tot molt desesperant. En el meu cas particular, vaig portar el cotxe a principis de maig per una revisió ordinària, a part de demanar que miressin l origen d unes vibracions. Amb el primer diagnòstic i reparació 9 de juliol , no es van eliminar les vibracions, però a partir d aquí tanquen expedient amb l asseguradora, com si la reparació hagués sigut bona no hi ha manera de poder parlar amb algú del problema i poder trobar-hi solució. Després d anar-hi en persona i demanar explicacions, acabo deixant de nou el cotxe al 24 de setembre i se m torna reparat a 28 d octubre un cop deixat el cotxe, se m avisa que la reparació pot trigar fins a una setmana, no les 5 que realment ha tardat . No puc recomanar aquest taller oficial, no entenc com poden treballar així. (Menos ↑)

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A mellorar: no es pot escriure en una frase.

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P
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"Buen trato, pero mala comunicación y diagnóstico"

Claudio E. me dio una atención excelente, ya que fue amable, atento y comprensivo. Mi sorpresa viene hacia la persona que me realizó el “diagnóstico”, Martí . Él tuvo el ...(Más ↓) coche tal y lo acordado, a las 10h, de un miércoles. En teoría a media mañana me debían informar del diagnóstico. Hasta las 16:30h, no supe mi diagnóstico porque nadie me había avisado. Tuve que ser yo la que llamara. En esa llamada, me comunican que el presupuesto sube a ***€ y lo acepto, pero me dicen que hasta al día siguiente no tendré arreglado mi vehículo. Al llegar a casa, tengo un presupuesto enviado por WhatsApp de ***€. Me vuelvo a poner en contacto con Volkswagen y me dice que se han equivocado y eran ***€. Al día siguiente, me dicen que el coche no tiene el problema que me dijeron el día anterior, sino otra cosa. ¿Qué diagnóstico se hizo en 7h? Todo esto lo sé porque yo llamo, Volkswagen no se pone en contacto conmigo para nada. Finalmente, al día siguiente, vuelvo a preguntar si lo tendré ese día y me dicen que seguramente, sí. A las 17h, me llaman que lo tengo arreglado y obviamente la factura subía a más. Así que tuve que pagar los ***€ y la pieza que estaba rota y que no vieron en el diagnóstico de 7h. ¿Si Volkswagen trabaja así dónde debemos ir a llevar nuestros vehículos? (Menos ↑)

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"Molt decebuda pel treball"

Havia portat altres vegades el cotxe al taller sense problemes. Si el porto a audi és perque confio en una qualitat en el treball, enlloc de portar-lo a tallers més econòmics. ...(Más ↓) Tot i així que m’entreguin el cotxe amb pintura saltada relacionat amb una feina, ho trobo totalment inaccepable, qui ho va fer, ho va veure. Em sento molt decebuda. (Menos ↑)

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A mellorar: No pot ser que deixi el cotxe per que em facin una feina, me ??l tornin amb la pintura saltada relacionat amb la feina que han fet, que no m ??avisin, ni em facin seguiment els següents dies per com solucionar el problema.

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"Malisima 1,5 meses para tener el cotxe, sin respuesta de la evolucion"

No atienden al cliente de forma correcta y honesta. No actuan con profesionalidad. Son unos burocratas lejos de la calidad que transmite la marca....(Más ↓) (Menos ↑)

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A mellorar: Se trata de un concesionario de bajo novel. Un sudoensi total en el trato al cliente. Ninguna rigurosidad. Deberian expedientarlo.

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"Experiencia muy negativa y insatisfactoria. "

A l'atenció de la Quality & CX Manager Sra. Francesca Martínez. El 23/07/2015 vaig comprar un Audi Q5. En el moment de l'entrega del vehicle, em van dir que si feia provisió ...(Más ↓) de AdBlue al concessionari, pagaria la factura en aquell moment, però que a la següent facturació de manteniment o reparació abonarien aquest import. Les set vegades que m'he proveït AdBlue, he anat al concessionari i primer de tot sempre he preguntat si la campanya estava vigent, la resposta sempre ha estat afirmativa. Fins a l'any 2021 (6-anys) aquestes factures han estat abonades. Però aquesta darrera vegada em diuen que no, sense cap raonament ni explicació. Insisteixo en el fet que sempre he tingut autorització dels empleats del taller. Sempre em van dir que sí, que abonarien l'import. La quantitat deguda és de ***,** € M'agradaria em contestéssiu aquests dubtes: ----Els empleats del taller no tenen la confiança de l'empresa? ----La paraula dels empleats del taller, no és suficient per complir amb els compromisos adquirits? ----Perquè m'han enganyat? Resto a l'espera de la vostra resposta. Atentament. Xavier ********. ***.***.*** (Menos ↑)

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A mellorar: Que se cumplan los compromisos comerciales que se adquieren.

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