O que os clientes opinan sobre este profesional
6 Opinións atopadas
Cristina B. C.
Motivo da visita: Taller
Opinou o día 11-08-2024 ás 07:41

2 / 10
"Molt decebuda pel treball"
Havia portat altres vegades el cotxe al taller sense problemes. Si el porto a audi és perque confio en una qualitat en el treball, enlloc de portar-lo a tallers més econòmics. ...(Más ↓) Tot i així que m’entreguin el cotxe amb pintura saltada relacionat amb una feina, ho trobo totalment inaccepable, qui ho va fer, ho va veure. Em sento molt decebuda. (Menos ↑)

6 sobre 10

6 sobre 10

2 sobre 10

4 sobre 10
A mellorar: No pot ser que deixi el cotxe per que em facin una feina, me ??l tornin amb la pintura saltada relacionat amb la feina que han fet, que no m ??avisin, ni em facin seguiment els següents dies per com solucionar el problema.
Profesionais tratados:
Albert J. L. C.
Motivo da visita: Taller
Opinou o día 30-07-2024 ás 22:11

2 / 10
"Malisima 1,5 meses para tener el cotxe, sin respuesta de la evolucion"
No atienden al cliente de forma correcta y honesta. No actuan con profesionalidad. Son unos burocratas lejos de la calidad que transmite la marca....(Más ↓) (Menos ↑)

2 sobre 10

2 sobre 10

2 sobre 10

2 sobre 10
A mellorar: Se trata de un concesionario de bajo novel. Un sudoensi total en el trato al cliente. Ninguna rigurosidad. Deberian expedientarlo.
Profesionais tratados:
Xavier M. B.
Motivo da visita: Taller
Opinou o día 19-07-2024 ás 12:31

2 / 10
"Experiencia muy negativa y insatisfactoria. "
A l'atenció de la Quality & CX Manager Sra. Francesca Martínez. El 23/07/2015 vaig comprar un Audi Q5. En el moment de l'entrega del vehicle, em van dir que si feia provisió ...(Más ↓) de AdBlue al concessionari, pagaria la factura en aquell moment, però que a la següent facturació de manteniment o reparació abonarien aquest import. Les set vegades que m'he proveït AdBlue, he anat al concessionari i primer de tot sempre he preguntat si la campanya estava vigent, la resposta sempre ha estat afirmativa. Fins a l'any 2021 (6-anys) aquestes factures han estat abonades. Però aquesta darrera vegada em diuen que no, sense cap raonament ni explicació. Insisteixo en el fet que sempre he tingut autorització dels empleats del taller. Sempre em van dir que sí, que abonarien l'import. La quantitat deguda és de ***,** € M'agradaria em contestéssiu aquests dubtes: ----Els empleats del taller no tenen la confiança de l'empresa? ----La paraula dels empleats del taller, no és suficient per complir amb els compromisos adquirits? ----Perquè m'han enganyat? Resto a l'espera de la vostra resposta. Atentament. Xavier ********. ***.***.*** (Menos ↑)

2 sobre 10

2 sobre 10

10 sobre 10

4 sobre 10
A mellorar: Que se cumplan los compromisos comerciales que se adquieren.
Profesionais tratados:
Francisco J. C. B.
Motivo da visita: Taller
Opinou o día 27-04-2024 ás 08:29

4 / 10
"No aporta nada el coste extra "
La asistencia al servicio oficial no aporta ningún extra a acudir a otro taller, o por lo menos nos se indica explícitamente...(Más ↓) (Menos ↑)

4 sobre 10

4 sobre 10

6 sobre 10

4 sobre 10
Profesionais tratados:
Miriam L. G.
Motivo da visita: Taller
Opinou o día 05-03-2024 ás 20:08

4 / 10
"No estoy muy contento"
No estoy nada satisfecho en las dos veces que he venido por este taller. Me sabe mal, pero tendrian que canviar las cosas para renovar el renting con esta marca....(Más ↓) (Menos ↑)

4 sobre 10

8 sobre 10

4 sobre 10

2 sobre 10
A mellorar: Mas agilidad en el servicio y coordinacion en general
Profesionais tratados:
Francesc C. M.
Motivo da visita: Taller
Opinou o día 06-05-2023 ás 21:00

2 / 10
"Taller insatisfecho "
Estoy muy descontento del taller porque no da con el problema y es un coche 3 años. El trato con el Sr. Claudi excelente ...(Más ↓) (Menos ↑)

6 sobre 10

10 sobre 10

2 sobre 10

2 sobre 10
Profesionais tratados: