O que os clientes opinan sobre esta empresa
1 Opinións atopadas
Tao W.
Motivo da visita: Taller
Opinou o día 21-07-2025 ás 17:55

4 / 10
"La logística de las piezas es fatal."
El taller de BYD en Alcobendas no responde a las llamadas telefónicas, no contesta los mensajes y no proporciona ninguna notificación ni información. Su servicio de reparación ...(Más ↓) es increíblemente desvergonzado, con constantes demoras y falta de suministro de piezas. Es francamente exasperante e inaceptable. (Menos ↑)
A mellorar: Debería mejorarse en la logística de las piezas y en el contacto al cliente propietario del vehículo .
En Trikomer só poden valorar os clientes reais que estiveron neste establecemento nos últimos 12 meses, ben sexa para recibir algún servizo ou compraron algún produto.
Se es ou has sido cliente, solicita agora a túa invitación para poder exercer o teu dereito a opinar sobre a túa experiencia e valorar os servizos recibidos..