O que os clientes opinan sobre esta empresa
9 Opinións atopadas
Abraham C. R.
Motivo da visita: Ventas (Nuevo)
Opinou o día 17-09-2025 ás 23:42

2 / 10
Kelton P. B.
Motivo da visita: Ventas (Nuevo)
Opinou o día 19-08-2025 ás 22:46

2 / 10
"Communication is very bad"
The communication was awful. We had to do the finance paperwork THREE TIMES. Spending extra money on taxis to do so. We are still waiting for the updated invoice after I paid an ...(Más ↓) additional €**** deposit. The car was literally dumped at Arrecife port, noone told us where it was until the following day. Absolutely awful. I want that updated invoice !!!! (Menos ↑)
A mellorar: The communication was very poor.
Santiago G. R.
Motivo da visita: Ventas (Nuevo)
Opinou o día 19-08-2025 ás 22:28

4 / 10
"15/20 días laborables para entregar un coche y vuelta al taller"
Lo dicho, 15 20 dias para entregar el coche con el argumento de preparar el coche y que 3 días mas tarde de entregarlo tenga que volver al taller por una mala ¿preparación? - ...(Más ↓) mal actualizado- ENCIMA - 20 DIAS DESDE LA MATRICULACION DEL COCHE Y NO ME HAN DADO LA FACTURA, SABIENDO QUE LA NESECITO PARA EL PLAN MOVE CON ACHATARRAMIENTO ****€ MUY MAL, y no le pongo un 1 por que finalmente me dejaron un coche en lo que me entregaban el mio (Menos ↑)
En Trikomer só poden valorar os clientes reais que estiveron neste establecemento nos últimos 12 meses, ben sexa para recibir algún servizo ou compraron algún produto.
Se es ou has sido cliente, solicita agora a túa invitación para poder exercer o teu dereito a opinar sobre a túa experiencia e valorar os servizos recibidos..



