Ce que pensent les clients de cette entreprise
480 Avis trouvés
Cristina G. P.
Motif visite: Taller
A donné son avis le jour 14-11-2023 à 17:58

10 / 10
"Magnífico trabajo y el grupo de profesionales es excelente. Asistencia satisfactoria."

10 plus de 10

10 plus de 10

10 plus de 10

10 plus de 10
Francesca Martínez Je réponds au 15-11-2023 à ce commentaire:
Muchas gracias, Cristina, por compartir tu experiencia con nosotros. Nos alegra saber que quedaste satisfecha con nuestro trabajo y el ...(Más ↓) trato recibido por nuestro equipo. Agradecemos enormemente tu recomendación y esperamos poder seguir contando con tu confianza en el futuro. ¡Todo el equipo de Vilamòbil sigue a tu disposición! (Menos ↑)

Alex L.
Motif visite: Taller
A donné son avis le jour 10-11-2023 à 00:37

10 / 10
"Atención muy personalizada y trabajadores comprometidos."

8 plus de 10

8 plus de 10

10 plus de 10

10 plus de 10
Professionnels concernés:
Francesca Martínez Je réponds au 14-11-2023 à ce commentaire:

Gemma S. O.
Motif visite: Taller
A donné son avis le jour 02-11-2023 à 21:29

8 / 10
"Atención al cliente cuidadosa."

8 plus de 10

8 plus de 10

8 plus de 10

8 plus de 10
Professionnels concernés:
Francesca Martínez Je réponds au 03-11-2023 à ce commentaire:

Rosario S.
Motif visite: Taller
A donné son avis le jour 02-11-2023 à 21:21

8 / 10
"Ejemplo de profesionalidad y la atención ha sido genial."

8 plus de 10

8 plus de 10

10 plus de 10

10 plus de 10
Professionnels concernés:
Francesca Martínez Je réponds au 03-11-2023 à ce commentaire:

Jose R. G. V.
Motif visite: Taller
A donné son avis le jour 01-11-2023 à 21:25

10 / 10
"Empleados comprometidos."

6 plus de 10

8 plus de 10

8 plus de 10

10 plus de 10
Professionnels concernés:
Francesca Martínez Je réponds au 14-11-2023 à ce commentaire:
Muchas gracias por compartir tu experiencia, José Raúl. Nos alegra saber que nuestro equipo te brindó un servicio comprometido. ...(Más ↓) Lamentamos si el asesoramiento y la ayuda no estuvieron a la altura de tus expectativas, trabajaremos en ello. Agradecemos tu recomendación y esperamos verte de nuevo en Volkswagen Vilamóbil Vilafranca del Penedés. (Menos ↑)

Joan A. C.
Motif visite: Taller
A donné son avis le jour 01-11-2023 à 20:48

10 / 10
"Una plantilla de profesionales magnífica. El trato fue excelente."

10 plus de 10

10 plus de 10

10 plus de 10

10 plus de 10
Professionnels concernés:
Francesca Martínez Je réponds au 03-11-2023 à ce commentaire:

Salvador M. S.
Motif visite: Taller
A donné son avis le jour 01-11-2023 à 16:51

10 / 10
"La plantilla es sobresaliente. El trato ha sido perfecto. Muy aconsejable."

10 plus de 10

10 plus de 10

10 plus de 10

10 plus de 10
Professionnels concernés:
Francesca Martínez Je réponds au 06-11-2023 à ce commentaire:

Jaume R. S.
Motif visite: Taller
A donné son avis le jour 31-10-2023 à 21:43

10 / 10
"Magnífico servicio."

10 plus de 10

10 plus de 10

10 plus de 10

10 plus de 10
Francesca Martínez Je réponds au 03-11-2023 à ce commentaire:

Daniel B.
Motif visite: Taller
A donné son avis le jour 26-10-2023 à 21:27

10 / 10
"Muy recomendable. Magnífica labor desde el primer momento."

10 plus de 10

10 plus de 10

10 plus de 10

10 plus de 10
Professionnels concernés:
Francesca Martínez Je réponds au 31-10-2023 à ce commentaire:
Muchísimas gracias por invertir este tiempo en valorarnos!. Todo el equipo de Vilamòbil sigue a su disposición :)

Marina M. T.
Motif visite: Taller
A donné son avis le jour 23-10-2023 à 19:07

8 / 10
"El trato fue impecable. Un diez. El personal fue muy bueno."

8 plus de 10

10 plus de 10

10 plus de 10

10 plus de 10
Francesca Martínez Je réponds au 24-10-2023 à ce commentaire:

Nuria M. D.
Motif visite: Taller
A donné son avis le jour 22-10-2023 à 07:41

2 / 10
"Mai més comparé un cotxe Volkswagen"
Vaig portar el cotxe al taller l'any pasat (juny 2022) amb una avaria en el sistema de climatització. Desprès de 10 dies amb el cotxe al taller ( el cotxe estava amb garantia de ...(Más ↓) fàbrica vigent) em van dir que NO havien trobat l'avaria, que s'havia omplert altra cop el circuit de gas i que circules amb el vehicle que es deixava l'avaria oberta i que NO PATIS que quant em tornes a passar "ho tornarieu a mirar i no hi hauria cap problema", paraules bastant textuals del que el mecànic em va dir davant del Sr. Claudi l'any passat. Aquest any, per la revisió del vehicle, vaig demanar expressament que es comproves el nivell de gas i el fucniconament del climatitzador, abril del 2023 (el cotxe amb garantia) L'agost d'aquest any, el climatitzador torna a dir prou, demano hora al taller, m'agenden a finals de setembre, ,ho aplacen a principis d'octubre. Dos mesos, sense climatitzador, demanant favors i fent de tot per poder disposar de climatitzador els dies que tenia que dur els meus pares ( 80 anys) al metge. Demano al taller que quant es detecti l'avaria vull saber que ha pasat i portar el meu pèrit per que vegi el que ha passat i si realment hi ha avaria o va ser negligència l'any pasat. Ningú m'avisa. Truco tres vegades demanan pel cotxe, dues vegades ningu torna la trucada ( tot i deixar nota en una centraleta) a la tercera trucada em diuen que el cotxe ja es pot recollir, demano palrar amb el mecànic, em pengen, torno a trucar aquest cop si, puc parlar amb el Sr. Claudi, que si que ja tinc el cotxe arreglat que m'arreglen la factura, és veritat, però com que el cotxe no està en garantia em toca pagar a mi. El tracte rebut amb el Sr. Claudi és excelent, educat, correcte i amb tota la paciècia del mon davant dels clients. El tracte rebut per Volkswagen deixa molt que desitjar... La marca, com a tal ha de respondre davant d'aquesta situació, i el concesionari ha de lluitar per que això sigui així. Evidentment, en vendrè aquest cotxe, ja no l'aguanto mes, la meva trista existència de petit autònom no em permet aquest lluxes de anar a munt i avall canviant de cotxe, demanat favors, o arribar completament suada en una reunió a Sant Cugat ( per posar uns exemples...) Els danys i molèsties ocasioandes per no reparar l'avaria l'any passat no us el podeu ni imaginar. Només deistjo que Volkswagen, als seus futurs clients, i com a resposable dels vehicles que posa al mercar actui de millors maneres en properes ocaions. (Menos ↑)

2 plus de 10

10 plus de 10

2 plus de 10

2 plus de 10
À améliorer: Caldria millorar la relació entre garanties i avaries
Professionnels concernés:
Sonia V.
Motif visite: Taller
A donné son avis le jour 21-10-2023 à 22:16

10 / 10
"Ejemplo de profesionalidad."

10 plus de 10

10 plus de 10

10 plus de 10

10 plus de 10
Professionnels concernés:
Francesca Martínez Je réponds au 23-10-2023 à ce commentaire:
Gracias!! Todo el equipo de Vilamòbil sigue a su disposición. Saludos muy cordiales :)

Sergio F. M.
Motif visite: Taller
A donné son avis le jour 20-10-2023 à 20:41

2 / 10
"Insatisfacción con el taller y vehiculo"
No estoy contento con la decisión del jefe de taller,ya que otro compañero vio el vehículo y me comentó que había algo que no iba bien. Y no sea arreglado. Coche de ...(Más ↓) sustitución para mi no hay, eso fue una cosa que lo pregunté a la hora de comprarlo y me aseguraron que si que tenía. (Menos ↑)

6 plus de 10

8 plus de 10

2 plus de 10

2 plus de 10
À améliorer: En el coche de sustitución y dar solución a mi problema que aún sigue sin arreglar. Mar un encanto fue la única que se preocupo por mi.
Ulpiano R. D.
Motif visite: Taller
A donné son avis le jour 20-10-2023 à 09:10

10 / 10
"La experiencia ha resultado extraordinaria. Trato amable y plantilla de trabajadores destacable."

10 plus de 10

10 plus de 10

10 plus de 10

10 plus de 10
Professionnels concernés:
Francesca Martínez Je réponds au 23-10-2023 à ce commentaire:
Gracias!! Todo el equipo de Vilamòbil sigue a su disposición. Saludos muy cordiales :)

Angels Q. P.
Motif visite: Taller
A donné son avis le jour 19-10-2023 à 20:40

10 / 10
"Un diez. Una plantilla de trabajadores muy competente."

10 plus de 10

10 plus de 10

10 plus de 10

10 plus de 10
Professionnels concernés:
Francesca Martínez Je réponds au 20-10-2023 à ce commentaire:

Josep P. D.
Motif visite: Taller
A donné son avis le jour 19-10-2023 à 12:51

10 / 10
"Trato personal impecable."

10 plus de 10

10 plus de 10

10 plus de 10

10 plus de 10
Francesca Martínez Je réponds au 20-10-2023 à ce commentaire:
¿Pot haver-hi millor manera de començar la jornada que llegint opinions com la seva, Josep? Moltíssimes gràcies per la seva valoració! ...(Más ↓) És un luxe atendre clients com vosté gràcies a la feina de professionals com els de VW Vilafranca. Tot l'equip de Vilamòbil segueix a la seva disposició :) (Menos ↑)

Montse A. J.
Motif visite: Taller
A donné son avis le jour 19-10-2023 à 10:17

8 / 10
"Magnífico trato. Inmejorable profesionalidad siempre que voy."

10 plus de 10

10 plus de 10

10 plus de 10

8 plus de 10
Professionnels concernés:
Francesca Martínez Je réponds au 20-10-2023 à ce commentaire:
Buenos días, Montse, no hay mejor manera de empezar la jornada que respondiendo reseñas como la suya. Mil gracias por dedicarnos una ...(Más ↓) parte de su maravilloso tiempo. El equipo de VW Vilafranca es un reflejo de la calidad de los clientes que atendemos. Todo Vilamòbil sigue a su disposición. Saludos muy cordiales. (Menos ↑)

Ibraima G. G. E.
Motif visite: Taller
A donné son avis le jour 18-10-2023 à 21:43

10 / 10
"Aconsejable. Insuperable asistencia desde el primer momento."

10 plus de 10

10 plus de 10

10 plus de 10

10 plus de 10
Professionnels concernés:
Francesca Martínez Je réponds au 19-10-2023 à ce commentaire:

Josefa E. C.
Motif visite: Taller
A donné son avis le jour 17-10-2023 à 19:18

10 / 10
"Profesionales amables."

10 plus de 10

10 plus de 10

10 plus de 10

10 plus de 10
Professionnels concernés:
Francesca Martínez Je réponds au 19-10-2023 à ce commentaire:

Laura P.
Motif visite: Taller
A donné son avis le jour 17-10-2023 à 08:07

4 / 10
"Decepció. Un cop surts del concessionari estàs totalment desatès."
L'atenció al client quan et compres el cotxe o el tens al taller és perfecte. Un cop has sortit del concesionari amb el cotxe l'atenció més nul·la: És pràcticament ...(Más ↓) impossible que t'atenguin a la centraleta. Un cop ho aconaseguieixes, encara MAI he pogut parlar amb la persona m'ha d'atendre. Seguiré intentant-ho, ja porto dues setmanes així. (Menos ↑)

2 plus de 10

2 plus de 10

6 plus de 10

6 plus de 10
À améliorer: Que tinguin una atenció al client real.
Trikomer ne peut évaluer que les clients réels qui se sont rendus dans cet établissement au cours des 12 derniers mois, soit pour recevoir un service, soit pour acheter un produit.
Si vous êtes ou avez été client, demandez dès maintenant votre invitation pour pouvoir donner votre avis sur votre expérience et évaluer les services reçus.