Ce que pensent les clients de cette entreprise
44 Avis trouvés
Joana D.
Motif visite: Taller
A donné son avis le jour 27-10-2023 à 06:56

2 / 10
"Interfaç de bus de dades"
Després de gairebé 2 setmanes sense vehicle, la peça segueix sense stock i sense data de previsió d’ stock… Em diuen que si m’ emporto el cotxe, per protocol han de ...(Más ↓) cancel.lar la comanda. Crec que el 2023 cal que ens adaptem a la realitat, no podem deixar tan de temps una perSona sense vehicle… S’hauria de ser més flexible i facilitar la gestió,, una vegada estigui la peça en stock avisar al client i solucionar el problema. A dia d’avui, deixar algú tan de temps sense vehicle és un problema, seguir sense data per solucionar el problema tampoc transmet ganes de tornar a fer ús d’aquest taller, ni recomanar-lo. Una llàstima, tenint la solució tan fàcil com endur-se el cotxe i avisar quan disponguin de la peça… Obviament la gestió deu atendre el protocol però pred clients i així ho transmatre a qui sigui necessari… (Menos ↑)

2 plus de 10

2 plus de 10

2 plus de 10

2 plus de 10
À améliorer: No tot són protocols, també hauria d’existir l’excepció, per adaptar-se a la realitat i donar un millor servei.
Joan S. S.
Motif visite: Taller
A donné son avis le jour 20-09-2023 à 17:59

4 / 10
"El no tiene ninguna culpa del servicio es el sistema que no funciono"
Lo mas importante es que los plazos se cumplan ya que el vehiculo no es para pasear sino para trabajar...(Más ↓) (Menos ↑)

6 plus de 10

8 plus de 10

8 plus de 10

2 plus de 10
À améliorer: Los plazos en la entrega y recibo de piezas, muy mal y tarde
Professionnels concernés:
Jessica P. M.
Motif visite: Taller
A donné son avis le jour 22-02-2023 à 22:05

2 / 10
"Atención al cliente poco profesional"
En mi opinión, se debería de tratar al cliente con un poco más de entusiasmo, sin faltas de respeto. ...(Más ↓) (Menos ↑)

2 plus de 10

2 plus de 10

2 plus de 10

2 plus de 10
Professionnels concernés:
Maria D. C. C. M.
Motif visite: Taller
A donné son avis le jour 10-02-2023 à 20:43

4 / 10
"Insatisfecha con el trabajo "
Con la persona que me atendió no tengo ninguna queja, todo lo contrario, pero con el personal de taller un cero, es la tercera vez que llevo el coche para reparar y sale con ...(Más ↓) otros daños. Estoy pensando en cambiar de taller porque si además de ser el más caro, tengo que volver a dejar mi vehículo, sin ninguno de sustitución, pues no me hace ninguna gracia. (Menos ↑)

6 plus de 10

6 plus de 10

2 plus de 10

2 plus de 10
À améliorer: Calidad, llevo el coche para una reparación y sale con algo roto, es la tercera vez que me pasa
Trikomer ne peut évaluer que les clients réels qui se sont rendus dans cet établissement au cours des 12 derniers mois, soit pour recevoir un service, soit pour acheter un produit.
Si vous êtes ou avez été client, demandez dès maintenant votre invitation pour pouvoir donner votre avis sur votre expérience et évaluer les services reçus.