Bezeroek profesional honekin duten iritzia
1 Iruzkin kontrajarriak
Carlos M.
Bisitaren arrazoia: Taller
Iritzi eman zuen egun 18-10-2023 Azkenera igortzean nire balorazioa bidaltzen dut nire esperientzia pertsonala deskribatzen duela baieztatzen dut. Betetzen dut 21:36

4 / 10
"Insatisfacción entrega "
Tras 5 horas llamé para saber si estaba listo el coche para una revisión que me dijeron sería de 2 horas. A la hora de entregármelo, a las 16 horas tras decirme que estaba ...(Gehiago ↓) listo, me devuelven el coche mojado y sin aspirar (Gutxiago ↑)
tratatutako profesionalak:
Rocío Arriaza erantzun du 19-01-2024 komentario honetara:
Hola Carlos. Gracias por depositar tu confianza en Auto Elia. Anotamos y valoraremos tus comentarios para mejorar nuestros procesos en un ...(Gehiago ↓) futuro. Si te gustaría realizar cualquier consulta o algún tipo de solicitud dirígete a nuestra web www.autoelia.es. Un saludo El grupo Auto Elia le desea un buen día (Gutxiago ↑)

Beste bezeroek erabilgarrienak diren iritziak aurkitzeko laguntzen die
Iritzi honek baliagarria suertatu zaizu?Bai0


