Bezeroek profesional honi buruz duten iritzia
3 Iruzkin desberdinak
Miguel A. E.
Bisitaren arrazoia: Taller
Iruzkinak eguna 26-09-2024 a las 22:24

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"La atención al cliente fue excepcional, me sentí muy bien tratado durante toda mi visita."

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Tratatutako profesionalak:
Emilio Márquez erantzun zuen 27-09-2024 komentario honi:
Muchas gracias, Miguel Angel,Nos alegra enormemente saber que su experiencia con nosotros fue excepcional. Nuestro equipo se esfuerza por ...(Más ↓) ofrecer un trato personalizado y de calidad, y es gratificante saber que se sintió bien atendido durante su visita. Esperamos verle de nuevo pronto y quedamos a su disposición para cualquier consulta que pueda tener.Saludos cordiales. (Menos ↑)
Abdul M. B.
Bisitaren arrazoia: Taller
Iruzkinak eguna 12-09-2024 a las 21:46

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"The team displayed remarkable professionalism and expertise throughout my visit."

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Tratatutako profesionalak:
Emilio Márquez erantzun zuen 16-09-2024 komentario honi:
Thank you very much for sharing your experience, Abdul. We are glad to hear that our team demonstrated professionalism and expertise during ...(Más ↓) your visit. We are delighted to have met your expectations. We appreciate your recommendation and look forward to serving you again in the near future, thank you for choosing us! (Menos ↑)
Christian E.
Bisitaren arrazoia: Taller
Iruzkinak eguna 27-07-2024 a las 09:09

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"Give the client the feeling that he is welcome "

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Hobetzeko: Take the time for the client and let the client feel that you have time for him . As it’s now it’s nothing to do what Ferrari are standing for as one big family where you feel you welcome. You don’t do it in this Ferrari dealer, sorry but there is a lot to do.
Tratatutako profesionalak: