Bezeroek profesional honi buruz duten iritzia
6 Iruzkin desberdinak
Cristina B. C.
Bisitaren arrazoia: Taller
Iruzkinak eguna 11-08-2024 a las 07:41

2 / 10
"Molt decebuda pel treball"
Havia portat altres vegades el cotxe al taller sense problemes. Si el porto a audi és perque confio en una qualitat en el treball, enlloc de portar-lo a tallers més econòmics. ...(Más ↓) Tot i així que m’entreguin el cotxe amb pintura saltada relacionat amb una feina, ho trobo totalment inaccepable, qui ho va fer, ho va veure. Em sento molt decebuda. (Menos ↑)

6 10etik

6 10etik

2 10etik

4 10etik
Hobetzeko: No pot ser que deixi el cotxe per que em facin una feina, me ??l tornin amb la pintura saltada relacionat amb la feina que han fet, que no m ??avisin, ni em facin seguiment els següents dies per com solucionar el problema.
Tratatutako profesionalak:
Albert J. L. C.
Bisitaren arrazoia: Taller
Iruzkinak eguna 30-07-2024 a las 22:11

2 / 10
"Malisima 1,5 meses para tener el cotxe, sin respuesta de la evolucion"
No atienden al cliente de forma correcta y honesta. No actuan con profesionalidad. Son unos burocratas lejos de la calidad que transmite la marca....(Más ↓) (Menos ↑)

2 10etik

2 10etik

2 10etik

2 10etik
Hobetzeko: Se trata de un concesionario de bajo novel. Un sudoensi total en el trato al cliente. Ninguna rigurosidad. Deberian expedientarlo.
Tratatutako profesionalak:
Xavier M. B.
Bisitaren arrazoia: Taller
Iruzkinak eguna 19-07-2024 a las 12:31

2 / 10
"Experiencia muy negativa y insatisfactoria. "
A l'atenció de la Quality & CX Manager Sra. Francesca Martínez. El 23/07/2015 vaig comprar un Audi Q5. En el moment de l'entrega del vehicle, em van dir que si feia provisió ...(Más ↓) de AdBlue al concessionari, pagaria la factura en aquell moment, però que a la següent facturació de manteniment o reparació abonarien aquest import. Les set vegades que m'he proveït AdBlue, he anat al concessionari i primer de tot sempre he preguntat si la campanya estava vigent, la resposta sempre ha estat afirmativa. Fins a l'any 2021 (6-anys) aquestes factures han estat abonades. Però aquesta darrera vegada em diuen que no, sense cap raonament ni explicació. Insisteixo en el fet que sempre he tingut autorització dels empleats del taller. Sempre em van dir que sí, que abonarien l'import. La quantitat deguda és de ***,** € M'agradaria em contestéssiu aquests dubtes: ----Els empleats del taller no tenen la confiança de l'empresa? ----La paraula dels empleats del taller, no és suficient per complir amb els compromisos adquirits? ----Perquè m'han enganyat? Resto a l'espera de la vostra resposta. Atentament. Xavier ********. ***.***.*** (Menos ↑)

2 10etik

2 10etik

10 10etik

4 10etik
Hobetzeko: Que se cumplan los compromisos comerciales que se adquieren.
Tratatutako profesionalak:
Francisco J. C. B.
Bisitaren arrazoia: Taller
Iruzkinak eguna 27-04-2024 a las 08:29

4 / 10
"No aporta nada el coste extra "
La asistencia al servicio oficial no aporta ningún extra a acudir a otro taller, o por lo menos nos se indica explícitamente...(Más ↓) (Menos ↑)

4 10etik

4 10etik

6 10etik

4 10etik
Tratatutako profesionalak:
Miriam L. G.
Bisitaren arrazoia: Taller
Iruzkinak eguna 05-03-2024 a las 20:08

4 / 10
"No estoy muy contento"
No estoy nada satisfecho en las dos veces que he venido por este taller. Me sabe mal, pero tendrian que canviar las cosas para renovar el renting con esta marca....(Más ↓) (Menos ↑)

4 10etik

8 10etik

4 10etik

2 10etik
Hobetzeko: Mas agilidad en el servicio y coordinacion en general
Tratatutako profesionalak:
Francesc C. M.
Bisitaren arrazoia: Taller
Iruzkinak eguna 06-05-2023 a las 21:00

2 / 10
"Taller insatisfecho "
Estoy muy descontento del taller porque no da con el problema y es un coche 3 años. El trato con el Sr. Claudi excelente ...(Más ↓) (Menos ↑)

6 10etik

10 10etik

2 10etik

2 10etik
Tratatutako profesionalak: