Bezeroek enpresari buruz duten iritzia
2 Iruzkin desberdinak
Manuel F. M.
Bisitaren arrazoia: Taller
Iruzkinak eguna 15-10-2025 a las 22:01

4 / 10
"Falta total de información al cliente"
El profesional sabe lo que le corresponde hacer al vehículo teniendo en cuenta el kilometraje y creo que es su obligación informar al cliente de ello sin culpar al mismo de no ...(Más ↓) haberlo preguntado. Sin comentario “el buen hacer a la entrega del vehículo “. Enfadadisimo (Menos ↑)
Hobetzeko: I información del trabajo a realizar en el vehículo y presupuesto del mismo y asumir la falta de empatía con el cliente
Tratatutako profesionalak:
Julio S. A.
Bisitaren arrazoia: Ventas (Nuevo)
Iruzkinak eguna 11-12-2024 a las 11:56

2 / 10
Trikomer-en soilik baloratu dezakete benetako bezeroek, azken 12 hilabeteetan establezimendu honetan egon badira, zerbitzu bat jasotzeko edo produkturen bat erosteko.
Behin bezero bazara, eskatu orain zure gonbidapena zure esperientziari buruz iritzia emateko eta jasotako zerbitzuak baloratzeko..



