Bezeroek enpresari buruz duten iritzia
1 Iruzkin desberdinak
Alfonso P. D.
Bisitaren arrazoia: Ventas (Usado)
Iruzkinak eguna 26-12-2023 a las 22:27

2 / 10
"Mejorar la resolución de una incidencia."
Al inicio en el trámite de la venta del coche fue una buena gestión, sin embargo ante una incidencia provocada por el concesionario no hubo una resolución correcta para mi y me ...(Más ↓) perjudicó directamente en fechas navideñas, ocasionando perjuicios a mi familia. (Menos ↑)
Hobetzeko: Resolución ante una incidencia provocada por el concesionario
Tratatutako profesionalak:
Trikomer-en soilik baloratu dezakete benetako bezeroek, azken 12 hilabeteetan establezimendu honetan egon badira, zerbitzu bat jasotzeko edo produkturen bat erosteko.
Behin bezero bazara, eskatu orain zure gonbidapena zure esperientziari buruz iritzia emateko eta jasotako zerbitzuak baloratzeko..