Bezeroek enpresari buruz duten iritzia
1 Iruzkin desberdinak
Arlette K.
Bisitaren arrazoia: Ventas (Nuevo)
Iruzkinak eguna 27-06-2024 a las 12:43

2 / 10
"fatal, falta de información y empatía"
No he recibido suficiente información. Siempre he tenido que preguntar yo , las caracteristicas del coche las tuve porque insistí mucho y varios días después de haberlo ...(Más ↓) comprado. Sigo esperando el manual de mantenimiento. Tampoco me informaron que si al coche que me compraron le pasaba algo gordo tendría que pagar. Además cuando protestaba me dijo que era la única que protestaba. (Menos ↑)

2 10etik

4 10etik

4 10etik

4 10etik
Hobetzeko: falta total de información, al final me llevé un coche que no encaja con mis primeros deseos
Trikomer-en soilik baloratu dezakete benetako bezeroek, azken 12 hilabeteetan establezimendu honetan egon badira, zerbitzu bat jasotzeko edo produkturen bat erosteko.
Behin bezero bazara, eskatu orain zure gonbidapena zure esperientziari buruz iritzia emateko eta jasotako zerbitzuak baloratzeko..