Bezeroek enpresari buruz duten iritzia
5 Iruzkin desberdinak
Adrian R. G.
Bisitaren arrazoia: Taller
Iruzkinak eguna 01-07-2025 a las 20:52

2 / 10
"Mala no m lo an dejado como deberian"
La primera vez k lo yevo me dejaron el paragolpes perfecto pero lo yevo de segunda i la aleta k pintaron tiene chorreo es de pintura i el espejo no encaja del todo lo yevo i m ...(Más ↓) dijeron k se pondría en contacto conmigo i aún no m an dixo nada (Menos ↑)
Hobetzeko: Dedicacion
Tratatutako profesionalak:
Stephen W.
Bisitaren arrazoia: Taller
Iruzkinak eguna 19-06-2025 a las 12:00

4 / 10
"Under estimate of time process will take"
I booked an appointment to recharge my aircon. I allowed an hour but it took 4 hours. I seem to spend more of my time in the dreary waiting room. WiFi would be good. Normally the ...(Más ↓) service is very good but this was very poor. And, by the way, €*** to recharge the zircon is excessive! (Menos ↑)
Hobetzeko: More accurate estimates of how long work will take.
Tratatutako profesionalak:
Antonia C. P.
Bisitaren arrazoia: Taller
Iruzkinak eguna 28-03-2025 a las 20:43

2 / 10
David S. A.
Bisitaren arrazoia: Taller
Iruzkinak eguna 03-07-2024 a las 15:18

2 / 10
Miguel C. F.
Bisitaren arrazoia: Taller
Iruzkinak eguna 29-05-2024 a las 14:19

2 / 10
"Creo ke deberían mejorar trato con clientes y si te dicen un precio no"
Estoy muy descontento me dicen un precio y luego me cobran lo ke les interesa diciendo ke el aceite del motor es más caro y lo veo por internet y el mismo la mitad de precio ...(Más ↓) (Menos ↑)
Hobetzeko: Más trato
Tratatutako profesionalak:
Trikomer-en soilik baloratu dezakete benetako bezeroek, azken 12 hilabeteetan establezimendu honetan egon badira, zerbitzu bat jasotzeko edo produkturen bat erosteko.
Behin bezero bazara, eskatu orain zure gonbidapena zure esperientziari buruz iritzia emateko eta jasotako zerbitzuak baloratzeko..