Muchas gracias, Sara, por compartir tu experiencia. Nos alegra saber que encontraste a nuestros empleados cercanos y que recibiste un muy ...(Más ↓)buen servicio. Estamos encantados de que nos recomiendes. Esperamos poder seguir brindándote siempre la mejor atención. (Menos ↑)
Muchas gracias, Sara, por compartir tu experiencia. Nos alegra saber que encontraste a nuestros empleados cercanos y que recibiste un muy ...(Más ↓)buen servicio. Estamos encantados de que nos recomiendes. Esperamos poder seguir brindándote siempre la mejor atención. (Menos ↑)
Atenión al cliente enpresaren helbidera dago
Lagundu beste bezeroei iritzi erabilgarrienak aurkitzen.
En Citroën Extrecar Mérida nos hemos adherido a Trikomer, que es una entidad independiente que recoge las opiniones y valoraciones de los clientes que ya han recibido servicios en nuestras instalaciones de un modo contrastado y fiable.
Trikomer-ek gure bezeroen iritziak biltzen, gordetzen eta erakusten ditu guztiz neutro eta gardentasunez, kontsumitzaileei iristen zaien informazioa benetakoa dela egiaztatzeko.
Trikomer-en soilik baloratu dezakete benetako bezeroek, azken 12 hilabeteetan establezimendu honetan egon badira, zerbitzu bat jasotzeko edo produkturen bat erosteko.
Behin bezero bazara, eskatu orain zure gonbidapena zure esperientziari buruz iritzia emateko eta jasotako zerbitzuak baloratzeko..