Bezeroek enpresari buruz duten iritzia
1 Iruzkin kontrajarriak
Fernando M. B. S.
Bisitaren arrazoia: Ventas (Nuevo)
Iritzi eman zuen egun 13-06-2026 Azkenera igortzean nire balorazioa bidaltzen dut nire esperientzia pertsonala deskribatzen duela baieztatzen dut. Betetzen dut 07:04
"Hay que cambiar el ascensor . Definitivamente"
El ascensor se averió y tuvimos que ir dos veces a recoger el coche . La entrega impecable pero no aceptable tener que irse y volver a las tres horas por avería del ascensor . ...(Gehiago ↓) Tuve que cambiar todos mis planes por la avería del ascensor que , nos indicaron , se avería constantemente . (Gutxiago ↑)
hobetu behar: Habíamos quedado a las 13 h para la entrega y se averió el ascensor y nos tuvimos que ir para volver a las 3 horas
tratatutako profesionalak:
Rocío Arriaza erantzun du 18-06-2026 komentario honetara:
Sentimos la experiencia vivida por la avería del ascensor y los cambios de planes que eso implicó. Apreciamos que resaltes la entrega; ...(Gehiago ↓) comprendemos la molestia causada por las interrupciones. Un saludo Grupo Auto Elia Concesionario Oficial Volvo en Madrid, Alcalá de Henares y Guadalajara. (Gutxiago ↑)

Beste bezeroek erabilgarrienak diren iritziak aurkitzeko laguntzen die
Iritzi honek baliagarria suertatu zaizu?Bai0Trikomeren soilik establezimendu honetan azken 12 hilean egon diren bezero errealek baloratu dezakete, zerbitzu bat jaso dutelako edo produktu bat erosi dutelako.
Bezero bazara edo izan bazina, zure esperientziaren iritzia emateko eta jasotako zerbitzuak balioesteko zure gonbidapena eskuratu orain.



