Bezeroek enpresari buruz duten iritzia
1 Iruzkin desberdinak
Mario S. B.
Bisitaren arrazoia: Ventas (Usado)
Iruzkinak eguna 22-07-2025 a las 11:25

4 / 10
"Experiencia post venta, fidelización y prescriptores"
Bueno vamos allá siendo honestos, humildes y sinceros. Si tuviese que volver a comprar un coche de esa marca y en ese concesionario, absolutamente saldría corriendo como la ...(Más ↓) peste. Cierto que el servicio de Venta con Don José María Berjano, es un excelente profesional; fue una auténtica maravilla. El estado emocional conocido comercialmente como crear efecto wouau. Atento pendiente y correcto en todo momento, 5. Servicio postventa y administrativo: Pésimo (Menos ↑)
Tratatutako profesionalak:
Trikomer-en soilik baloratu dezakete benetako bezeroek, azken 12 hilabeteetan establezimendu honetan egon badira, zerbitzu bat jasotzeko edo produkturen bat erosteko.
Behin bezero bazara, eskatu orain zure gonbidapena zure esperientziari buruz iritzia emateko eta jasotako zerbitzuak baloratzeko..