Bezeroek enpresari buruz duten iritzia
1 Iruzkin desberdinak
Juan R.
Bisitaren arrazoia: Taller
Iruzkinak eguna 28-03-2025 a las 11:18

2 / 10
"El precio no se corresponde con la calidad del servicio"
El coche se devolvió sin limpiar y sin todos los servicios solicitados, se hizo una revisión básica y ni se revisaron las luces se avisó de foco fundido ni se activó la ...(Más ↓) llave de repuesto como se solicitó . La sensación que queda es que después de pagar más de ***€ no sabes muy bien qué te han revisado y cómo. (Menos ↑)
Hobetzeko: El precio no se corresponde con la calidad del servicio
Trikomer-en soilik baloratu dezakete benetako bezeroek, azken 12 hilabeteetan establezimendu honetan egon badira, zerbitzu bat jasotzeko edo produkturen bat erosteko.
Behin bezero bazara, eskatu orain zure gonbidapena zure esperientziari buruz iritzia emateko eta jasotako zerbitzuak baloratzeko..