Bezeroek enpresari buruz duten iritzia
3 Iruzkin desberdinak
Master G. I.
Bisitaren arrazoia: Taller
Iruzkinak eguna 13-02-2025 a las 13:48

2 / 10
"El problema por el que fuy persiste."

6 10etik

8 10etik

2 10etik

2 10etik
Hobetzeko: El problema por el que fuy persiste , pero la unica diferecia es que tengo **** € menos y sigue igual
Tratatutako profesionalak:
Cessare B.
Bisitaren arrazoia: Taller
Iruzkinak eguna 27-06-2024 a las 00:29

2 / 10
"Not very good experience"
Sorry but I am a little bit disappointing three-time bring the car for the same job ??today I’ll bring the back of the car again ?because of the condition was not working I ask ...(Más ↓) Pedro please can I have a courtesy car He said to me it’s not possible which kind of the service you give it to Customer … If they don’t have the job right in the first place, they should’ve apologise!! (Menos ↑)

2 10etik

10 10etik

2 10etik

2 10etik
Tratatutako profesionalak:
Cessare B.
Bisitaren arrazoia: Taller
Iruzkinak eguna 18-01-2024 a las 23:56

2 / 10
"Non tiene professionalita "
Disappointed with service and work not very impressive ...(Más ↓) (Menos ↑)

2 10etik

6 10etik

2 10etik

2 10etik
Hobetzeko: Cambio de bomba de Aqua?? 25 Dias de aspera …el al finale a ora tengo l’aria condizionata che non funziona terribile
Tratatutako profesionalak:
Emilio Márquez erantzun zuen 07-02-2024 komentario honi:
Muchas gracias por tomarse el tiempo de dejarnos tu opinión, Cessare. Lamentamos mucho saber que su experiencia con nosotros no cumplió ...(Más ↓) sus expectativas. Queremos pedirle disculpas por las molestias causadas debido a los retrasos en aduana y una incidencia provocada en la empresa de logística y transporte que nos retrasó los trabajos, quedamos a su disposición en calidad@cdesalamanca.com. Un saludo. | Thank you very much for taking the time to give us your feedback, Cessare. We are very sorry to hear that your experience with us did not meet your expectations. We would like to apologise for the inconvenience caused due to delays in customs and an incident caused by the logistics and transport company that delayed our work, we remain at your disposal at calidad@cdesalamanca.com. Best regards. (Menos ↑)
Trikomer-en soilik baloratu dezakete benetako bezeroek, azken 12 hilabeteetan establezimendu honetan egon badira, zerbitzu bat jasotzeko edo produkturen bat erosteko.
Behin bezero bazara, eskatu orain zure gonbidapena zure esperientziari buruz iritzia emateko eta jasotako zerbitzuak baloratzeko..