Bezeroek enpresari buruz duten iritzia
15 Iruzkin desberdinak
Hrachya M.
Bisitaren arrazoia: Taller
Iruzkinak eguna 01-07-2025 a las 21:31

4 / 10
"Inexplicable el fallo que he tenido"
Con el aceite recien cambiado me salta un error. Lo llevo al taller y me dicen que es por mala calidad del aceite y me quieren cobrar ***€. Lo discuto, pero no sirve para nada y ...(Más ↓) finalmente acepto, porque el coche es de empresa y no puede parar. Finalmente cuando voy a recogerlo resulta que el fallo era por otra cosa. Sin darme mas explicaciones me entregan el coche ya reparado, eso si, sin pagar nada. Lo del aceite resulta que era una milonga, porque me lo han entregado con el aceite sin cambiar. (Menos ↑)
Hobetzeko: Inexplicable
Arianna
Bisitaren arrazoia: Taller
Iruzkinak eguna 27-06-2025 a las 22:36

2 / 10
Maria A. C.
Bisitaren arrazoia: Taller
Iruzkinak eguna 18-06-2025 a las 22:24

2 / 10
Trikomer-en soilik baloratu dezakete benetako bezeroek, azken 12 hilabeteetan establezimendu honetan egon badira, zerbitzu bat jasotzeko edo produkturen bat erosteko.
Behin bezero bazara, eskatu orain zure gonbidapena zure esperientziari buruz iritzia emateko eta jasotako zerbitzuak baloratzeko..