Bezeroek enpresari buruz duten iritzia
2 Iruzkin desberdinak
Alfonso M. G. R.
Bisitaren arrazoia: Taller
Iruzkinak eguna 02-05-2025 a las 22:11

4 / 10
"Gran Profesional."
Inasumible que un servicio oficial para cambio de embrague, primero tenga que pedir repuestos y en segundo lugar la reparación o mejor entrega del vehículo, haya tardado desde ...(Más ↓) el 9 de abril al 2 de mayo. Matizo el trato de D Benjamín Lastra: Exquisito y Profesional. (Menos ↑)
Hobetzeko: PLAZO DE REPARACIÓN...
Raquel A.
Bisitaren arrazoia: Taller
Iruzkinak eguna 26-04-2025 a las 10:57

2 / 10
Trikomer-en soilik baloratu dezakete benetako bezeroek, azken 12 hilabeteetan establezimendu honetan egon badira, zerbitzu bat jasotzeko edo produkturen bat erosteko.
Behin bezero bazara, eskatu orain zure gonbidapena zure esperientziari buruz iritzia emateko eta jasotako zerbitzuak baloratzeko..