Bezeroek enpresari buruz duten iritzia
1 Iruzkin desberdinak
Jose D. R. S.
Bisitaren arrazoia: Ventas (Nuevo)
Iruzkinak eguna 02-10-2025 a las 11:58

4 / 10
"Muy deficiente servicio de atencion al cliente"
Adquisición S700 PHEV. El 16/09 se me comunica que el vehículo está aquí. Realizamos toda la financiacion. El 23/09 realizo transferencia bancaria de la entrada del vehículo. ...(Más ↓) El 26/09 recibo comunicación de la DGT de que el vehículo está matriculado, incluso se me facilita la matricula. A fecha de 02/10 aun no se me ha entregado. (Menos ↑)
Hobetzeko: es urgente mejorar la atencion al cliente
Trikomer-en soilik baloratu dezakete benetako bezeroek, azken 12 hilabeteetan establezimendu honetan egon badira, zerbitzu bat jasotzeko edo produkturen bat erosteko.
Behin bezero bazara, eskatu orain zure gonbidapena zure esperientziari buruz iritzia emateko eta jasotako zerbitzuak baloratzeko..