Bezeroek enpresari buruz duten iritzia
1 Iruzkin desberdinak
Antonio C.
Bisitaren arrazoia: Ventas (Usado)
Iruzkinak eguna 06-02-2025 a las 11:38

4 / 10
"Comunicación deficiente"
Comunicación deficiente he llamado tres veces y solo me han cogido una....(Más ↓) (Menos ↑)
Hobetzeko: Atención al cliente
Roberto Calvo erantzun zuen 07-02-2025 komentario honi:
Muchas gracias, Antonio, por compartir tu experiencia con nosotros.Lamentamos sinceramente que hayas tenido problemas con la comunicación ...(Más ↓) y que no hayamos estado a la altura de tus expectativas. Apreciamos tu feedback y trabajaremos para mejorar nuestro servicio. Si necesitas asistencia adicional, no dudes en contactarnos directamente. Estamos aquí para ayudarte. (Menos ↑)
Trikomer-en soilik baloratu dezakete benetako bezeroek, azken 12 hilabeteetan establezimendu honetan egon badira, zerbitzu bat jasotzeko edo produkturen bat erosteko.
Behin bezero bazara, eskatu orain zure gonbidapena zure esperientziari buruz iritzia emateko eta jasotako zerbitzuak baloratzeko..