Concesionario de vehículos Volkswagen Vilamòbil Tarragona

Oumayma Fattoumi

Oumayma Fattoumi

Works at Taller how Asesor de servicio

Has received a total of 50 reviews


Customer ratings:

valoracion

9.1 / 10

Where we are
Visit website
Share

What clients say about this employee

3 Opinions found

N
valoracion_2.png

4 / 10

"Revisió anual del cotxe"

Veig desproporcionat elnpreu de l hora. Despres de veure en el peessupost diverses coses que s han hagut de canviar, crec que haurien de trucar al client abans de fer res ...(Más ↓) explicant-li el que es farà i si ho vol fer o no. El telèfon no cnt mai ningú (Menos ↑)

Asesoramiento y ayuda
valoracion_1.png

2 over 10

Amabilidad y trato recibido
valoracion_2.png

4 over 10

Calidad del trabajo realizado
valoracion_3.png

6 over 10

Cumplimiento de fechas
valoracion_5.png

10 over 10

To improve: Explicació de tot el que s ha fet o necessita el cotxe

Employees treated:

Marina Fernández Aragón reply on 27-01-2025 to this comment:

Moltes gràcies, Nuria, per compartir la seva experiència. Lamentem que la revisió anual no hagi complert amb les seves expectatives. ...(Más ↓) Apreciem el seu feedback sobre la comunicació i el pressupost; és fonamental per a nosaltres millorar en aquests aspectes. Tindrem en compte el seu suggeriment de contactar als clients abans de fer canvis i revisarem l atenció telefònica per a assegurar que s atenguin totes les consultes.Agraïm la seva valoració i esperem poder oferir-li una millor experiència en el futur. (Menos ↑)

Help other customers find the most useful reviews

Was the opinion helpful?Yes0

Share this opinion with my friends

M
valoracion_1.png

2 / 10

"Peritaron el vehículo y no se reparó "

Revisar bien antes de la entrega los daños que se tenían que reparar...(Más ↓) (Menos ↑)

Asesoramiento y ayuda
valoracion_1.png

2 over 10

Amabilidad y trato recibido
valoracion_2.png

4 over 10

Calidad del trabajo realizado
valoracion_1.png

2 over 10

Cumplimiento de fechas
valoracion_1.png

2 over 10

To improve: Controlar los daños bien y reparar

Employees treated:

Help other customers find the most useful reviews

Was the opinion helpful?Yes0

Share this opinion with my friends

A
valoracion_1.png

2 / 10

"Me he sentido engañado i estafado"

Delante una averia en el vehiculo que no considero propia, sino por un mal servicio de taller en el que para quitarse responsabilidad, la pasan al cliente que queda en un estado ...(Más ↓) de indefension. (Menos ↑)

Asesoramiento y ayuda
valoracion_2.png

4 over 10

Amabilidad y trato recibido
valoracion_3.png

6 over 10

Calidad del trabajo realizado
valoracion_1.png

2 over 10

Cumplimiento de fechas
valoracion_1.png

2 over 10

To improve: Informacion y asesoramiento al usuario

Employees treated:

Help other customers find the most useful reviews

Was the opinion helpful?Yes0

Share this opinion with my friends