What clients say about this employee
3 Opinions found
Nuria R.
Reason for visit: Taller
Rated on 08-01-2025 at 21:51

4 / 10
"Revisió anual del cotxe"
Veig desproporcionat elnpreu de l hora. Despres de veure en el peessupost diverses coses que s han hagut de canviar, crec que haurien de trucar al client abans de fer res ...(Más ↓) explicant-li el que es farà i si ho vol fer o no. El telèfon no cnt mai ningú (Menos ↑)

2 over 10

4 over 10

6 over 10

10 over 10
To improve: Explicació de tot el que s ha fet o necessita el cotxe
Employees treated:
Marina Fernández Aragón reply on 27-01-2025 to this comment:
Moltes gràcies, Nuria, per compartir la seva experiència. Lamentem que la revisió anual no hagi complert amb les seves expectatives. ...(Más ↓) Apreciem el seu feedback sobre la comunicació i el pressupost; és fonamental per a nosaltres millorar en aquests aspectes. Tindrem en compte el seu suggeriment de contactar als clients abans de fer canvis i revisarem l atenció telefònica per a assegurar que s atenguin totes les consultes.Agraïm la seva valoració i esperem poder oferir-li una millor experiència en el futur. (Menos ↑)
Maria I. R.
Reason for visit: Taller
Rated on 30-05-2024 at 19:38

2 / 10
"Peritaron el vehículo y no se reparó "
Revisar bien antes de la entrega los daños que se tenían que reparar...(Más ↓) (Menos ↑)

2 over 10

4 over 10

2 over 10

2 over 10
To improve: Controlar los daños bien y reparar
Employees treated:
Alfons A. I. P.
Reason for visit: Taller
Rated on 21-05-2024 at 22:36

2 / 10
"Me he sentido engañado i estafado"
Delante una averia en el vehiculo que no considero propia, sino por un mal servicio de taller en el que para quitarse responsabilidad, la pasan al cliente que queda en un estado ...(Más ↓) de indefension. (Menos ↑)

4 over 10

6 over 10

2 over 10

2 over 10
To improve: Informacion y asesoramiento al usuario
Employees treated: