What customers say about this company
2 Opinions found
Manuel F. M.
Reason for visit: Taller
Rated on 15-10-2025 at 22:01

4 / 10
"Falta total de información al cliente"
El profesional sabe lo que le corresponde hacer al vehículo teniendo en cuenta el kilometraje y creo que es su obligación informar al cliente de ello sin culpar al mismo de no ...(Más ↓) haberlo preguntado. Sin comentario “el buen hacer a la entrega del vehículo “. Enfadadisimo (Menos ↑)
To improve: I información del trabajo a realizar en el vehículo y presupuesto del mismo y asumir la falta de empatía con el cliente
Employees treated:
Julio S. A.
Reason for visit: Ventas (Nuevo)
Rated on 11-12-2024 at 11:56

2 / 10
In Trikomer, only real customers who have been in this establishment in the last 12 months can value, whether it has been to receive a service or have bought a product.
If you are or have been a client, request your invitation now to be able to exercise your right to comment on your experience and value the services received.



