What customers say about this company
142 Opinions found
Sandro P. Z.
Reason for visit: Taller
Rated on 19-09-2025 at 08:51

10 / 10
"Servicio impecable, el personal fue muy amable y resuelto todos mis problemas con el vehículo sin demora."
Tomas E.
Reason for visit: Taller
Rated on 16-09-2025 at 22:32

10 / 10
"Servicio de taller extraordinario, el personal es altamente cualificado y resolvieron todos mis problemas rápidamente."
Robert P. F.
Reason for visit: Taller
Rated on 13-09-2025 at 12:41

10 / 10
"Impressive Quality and Attention to Detail during My Visit to the Auto Service"
Oddavar S.
Reason for visit: Taller
Rated on 09-09-2025 at 21:34

10 / 10
"Estoy impresionado por la calidad del trabajo en el taller. Sin duda volveré para futuros servicios."
Alex V. V. B.
Reason for visit: Taller
Rated on 08-09-2025 at 21:41

10 / 10
"Quedé muy satisfecho con la calidad del servicio recibido, el personal es altamente capacitado."
Idenia R.
Reason for visit: Taller
Rated on 06-09-2025 at 15:40

10 / 10
"La atención al cliente fue impecable, me hicieron sentir valorado y atendido desde el primer momento."
Nancy L.
Reason for visit: Taller
Rated on 05-09-2025 at 21:22

10 / 10
"Le personnel a été incroyablement attentionné et compétent, je recommande vivement ce concessionnaire"
Charles H. H.
Reason for visit: Taller
Rated on 04-09-2025 at 21:47

6 / 10
"Cita tardiva - el problema sigue"
Tengo occasional para cerrar las puertas del coche. Una vez si, otre vez, no. He ido al garaje el 29 de Julio cuando tenia el problema. Me han dado cita el 29 de Agosto cuando esa ...(Más ↓) vez las puertas cierran. Asi que nos han encontrado el problema que sigue pendiente (Menos ↑)
To improve: Rapidez a resolver el problema
Susan J. R.
Reason for visit: Taller
Rated on 02-09-2025 at 23:01

10 / 10
"Excellent service and professionalism, the team really cares about their customers."
Mounir B. M.
Reason for visit: Taller
Rated on 29-08-2025 at 21:41

10 / 10
"El equipo demostró gran profesionalidad, y superaron mis expectativas en cuanto a servicio al cliente."
Pedro S. M. N.
Reason for visit: Taller
Rated on 29-08-2025 at 02:29

10 / 10
Jesus S. A.
Reason for visit: Taller
Rated on 28-08-2025 at 22:02

10 / 10
"El servicio del taller fue excepcional, con atención al cliente de primera y resultados impecables."
Maria F. S.
Reason for visit: Taller
Rated on 27-08-2025 at 22:04

10 / 10
"El servicio de taller fue excepcional, me sentí atendido con gran profesionalidad y amabilidad."
Rosen D. H.
Reason for visit: Taller
Rated on 25-08-2025 at 23:48

10 / 10
"La calidad del trabajo realizado en el taller fue excepcional, definitivamente volveré para futuros servicios."
Pascual ..
Reason for visit: Taller
Rated on 25-08-2025 at 21:43

10 / 10
"La atención y profesionalismo del equipo fueron excepcionales, superaron mis expectativas en todos los aspectos."
Silvia S. P.
Reason for visit: Taller
Rated on 13-08-2025 at 15:51

8 / 10
"Gran experiencia en el concesionario, el equipo del taller mostró gran conocimiento y disposición para resolver mis problemas."
Rosario S.
Reason for visit: Taller
Rated on 13-08-2025 at 12:48

10 / 10
"Excelente atención y servicio por parte del personal del taller, totalmente satisfecho con la reparación realizada."
Geir O. M.
Reason for visit: Taller
Rated on 11-08-2025 at 22:00

6 / 10
"Does not respect the customers time"
I have a booking for service at 11. I arrive at 10.30 to ensure being in time. It taes 40 min to register the service, as the process registereing 4 cars takes 10-15 min per car. ...(Más ↓) The service is expected to take 3h, and I am told I can expect the car to be done by 16, which is 5h since the booked time. If you are given a time, indicated 3h for the service, you should do what you can to respect the indicated time for the customer. If you struggle to keep what you promise, you need to see if you book to many cars at the same time. As a customer, it is a big difference spending 5h waiting for the car vs. indicated 3h when reservation is made. (Menos ↑)
To improve: Should be more accurate on when service start according to booking and be more accurate in the time spent
Maria I. S. D.
Reason for visit: Taller
Rated on 01-08-2025 at 21:07

10 / 10
"La atención y profesionalidad del equipo en el taller fueron excepcionales, me sentí muy bien atendido."
Diana B. V. R.
Reason for visit: Taller
Rated on 01-08-2025 at 13:11

10 / 10
"La calidad del servicio en el taller es excepcional, definitivamente regresaré para futuras necesidades de mantenimiento."
In Trikomer, only real customers who have been in this establishment in the last 12 months can value, whether it has been to receive a service or have bought a product.
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