What customers say about this company
7 Opinions found
Nieves M. M. S.
Reason for visit: Taller
Rated on 25-04-2025 at 21:52

2 / 10
"Nada satisfecho, me siento estafado."
Tras dos veces de llevar el coche para reparar el aire acondicionado en ambas proceden a recargar el gas sin mirar si habían fugas, y eso que en la segunda ocasión se les avisó ...(Más ↓) que ya habían recargado el gas hacia un mes y acaban cambiando unos conductos, y tras un gasto de casi **** euros el aire sigue sin ir, tras llevarlo de nuevo ahora resulta que la avería de la cual no se habían percatado en las anteriores ocasiones tiene un coste de dos **** euros más, vamos una fiesta y van dando palos de ciegos. (Menos ↑)
Consuelo G. G.
Reason for visit: Taller
Rated on 16-04-2025 at 08:27

2 / 10
"Pésimo servicio"
No cumplieron con los tiempos, me dijeron que en 24-48 h estaría la diagnosis. Tuve que llamar a los seis días y aún no tenían la diagnosis. Siete días el coche en el taller ...(Más ↓) para ponerme la tapa del aceite. ***€ por eso. (Menos ↑)
To improve: Tardaron 1 semana para cambiarme la tapa del aceite y por esa tapa cobraron *** €
Stephen J. O.
Reason for visit: Taller
Rated on 29-03-2025 at 01:01

4 / 10
"Felt like being ripped off"
Sorry but my experience was disappointing - first I got a text to click video link with button to accept price of *** for the seat belt buckle, *** for the brake pads and no tire ...(Más ↓) change necessary - then I got phone call to say she was going to explain - then I got email with video link this time with extra charge €*** for tires - then email from agent to say belt buckle increased price to ~€*** a middle seat buckle jammed in middle seat of 5008 - a bit pricy and labor went up in price too and vat had been added on even though it said included in the other 2 quotes - I wrote back eventually to say no nothing please just the service I am new to Spain last year and its big expense to have a nice car the 5008 2021 model not cheapest - was hoping to have someone trustworthy locally to rely on for fair pricing - immediately felt conned even it was just mistakes (Menos ↑)
To improve: Providing one quote and one price instead of 3 consecutively larger amounts ?? ***, then suddenly ?? **** then an email for ?? ****
Juan A. D. P.
Reason for visit: Taller
Rated on 28-03-2025 at 21:57

2 / 10
"Nada satisfecho"
Hola 1er lugar según manual de Peugeot el mantenimiento es cada 2 años o 40mil km cosa q no fue así con un año y 2 meses o 23000 km sale fallo de motor y lo siguiente es 8 ...(Más ↓) días para dar el diagnóstico que era según vosotros de cambio de aceite no se de quien fiar si de la propia marca o de la casa (Menos ↑)
Lorena M. S. L.
Reason for visit: Taller
Rated on 12-02-2025 at 17:54

2 / 10
Jose A. L. P.
Reason for visit: Taller
Rated on 04-02-2025 at 12:02

2 / 10
Francisco J. G. B.
Reason for visit: Taller
Rated on 02-02-2025 at 18:58

2 / 10
In Trikomer, only real customers who have been in this establishment in the last 12 months can value, whether it has been to receive a service or have bought a product.
If you are or have been a client, request your invitation now to be able to exercise your right to comment on your experience and value the services received.