What customers say about this company
3 Opinions found
Daniel P.
Reason for visit: Taller
Rated on 04-10-2025 at 10:30

4 / 10
"Preus excessivament alts"
Puc entendre que un concessionari oficial treballi amb els millors materials i peces, que els operaris estiguin millor remunerats això ho desconec , O que això faci que els ...(Más ↓) preus siguin més alts que a altres tallers. El que no entenc és que es cobrin quantitats abusives pels serveis tinc contracte de manteniment Us explico el meu cas: El dia 1 el meu cotxe no arrencava, i just tenia cita aquest mateix dia. Vaig trucar a l assegurança i em van confirmar que la bateria estava descarregada i que s havia de canviar. Porto el cotxe a la VW i el deixo. El primer pressupost per aprovar: *** € de diagnòstic i entrada a taller a la factura consta que van estar 12 per el determinar que era la bateria . L endemà un altre pressupost de canvi de bateria de ***€. Total: ***€ de canvi d una bateria de ***€. Em queixo del preu abusiu i, finalment, em diuen que no em cobraran la diagnosi. Malgrat tot ***€. No veig bé que es cobrin aquestes quantitats, i menys encara tot i que m he beneficiat , que m ho hagin descomptat. Si no et queixes .a pagar. I no és la primera vegada que em passa. Malgrat el bon tracte que sempre m han dispensat el comercials, i que jo em considero client VW, mestic repensant continuar amb la meva relació amb vosaltres, i potser també fer una reclamació. Gràcies (Menos ↑)
To improve: Preus excepcionalment cars
Antonio J. R. R.
Reason for visit: Taller
Rated on 03-10-2025 at 12:00

2 / 10
Carlos Y. A.
Reason for visit: Taller
Rated on 27-09-2025 at 10:25

2 / 10
"Experiencia negativa:"
Motivos: fuí a Mogauto para reparar la carrocería de un siniestro y de paso hacer la revisión y mantenimiento de los 2 años. Despues de la anulación inicial de la primera ...(Más ↓) cita por no poder recepcionar el vehículo., días después me dieron nueva cita para realizar ambos trabajos, que así constaban en mi hoja de recepción, además de la Campaña 91MG. Después de una semana me avisaron para recoger mi vehículo, y mi sorpresa fué que NO se había realizado la inspección y mantenimiento ni la campaña 91MG; sin que nadie me pudiera explicar el tema. Además de la dificultad de contactar telefonicamente de forma personal, ya que las respuestas eran siempre con un contestador, hasta que contacté a través de teléfono diferente al móvil registrado. Esta es mi explicación de mi opinión NEGATIVA de Vds. (Menos ↑)
To improve: Atención PERSONAL al cliente y falta de coordinación.
In Trikomer, only real customers who have been in this establishment in the last 12 months can value, whether it has been to receive a service or have bought a product.
If you are or have been a client, request your invitation now to be able to exercise your right to comment on your experience and value the services received.



