What customers say about this company
182 Opinions found
Ana B. P. G.
Reason for visit: Taller
Rated on 22-10-2025 at 23:08

10 / 10
"Excelente atención y profesionalismo, el equipo del taller resolvió todas mis dudas con gran dedicación."
Hermann O. F.
Reason for visit: Taller
Rated on 22-10-2025 at 21:47

10 / 10
Jean P. N.
Reason for visit: Taller
Rated on 07-10-2025 at 22:19

10 / 10
"Le personnel a été très attentif et m a offert un service de haute qualité."
Sigmund O. M.
Reason for visit: Taller
Rated on 03-10-2025 at 23:16

10 / 10
Luis M. M. R.
Reason for visit: Taller
Rated on 30-09-2025 at 22:14

10 / 10
Rosa M. S.
Reason for visit: Taller
Rated on 30-09-2025 at 21:08

10 / 10
"No podría estar más satisfecho con el servicio recibido, realmente demuestran compromiso y calidad en su trabajo."
Johan P.
Reason for visit: Taller
Rated on 29-09-2025 at 22:01

10 / 10
"Het dealerteam bood uitzonderlijke klantenservice en uitstekende service. Ik kom zeker terug."
Tomas V.
Reason for visit: Taller
Rated on 24-09-2025 at 21:31

10 / 10
Sandro P. Z.
Reason for visit: Taller
Rated on 19-09-2025 at 08:51

10 / 10
"Servicio impecable, el personal fue muy amable y resuelto todos mis problemas con el vehículo sin demora."
Karen E. S.
Reason for visit: Taller
Rated on 18-09-2025 at 22:51

2 / 10
"Total lack of customer service"
After telling service dept the problem with car they took it in to diagnose and tried to charge us ** euro. Then they ordered part and after three weeks and no response to our ...(Más ↓) messages finally got in touch after messaging salesman and had to wait another 4 weeks before it would be fixed, total problem took 3 months to fix. It was only hydraulic pistons for the boot. Car was under warranty. No customer service, but maybe that was because we are English (Menos ↑)
To improve: Communicate with your customer don ??t ignore
Evencio A. Z.
Reason for visit: Taller
Rated on 17-09-2025 at 23:34

2 / 10
"No cumplen con lo que hablan."
Me aconsejaron de cambiar el Peugeot 3008 porque el nuevo modelo no venía con el fallo en la correa de distribución Y lo hice. Y ahora resulta que lo llevo a revisión q aparte ...(Más ↓) que me dijeron que era gratis. Pero me la cobraron. Resulta que también tiene fallo en la correa de distribución (Menos ↑)
To improve: No engañar a las personas
Tomas E.
Reason for visit: Taller
Rated on 16-09-2025 at 22:32

10 / 10
"Servicio de taller extraordinario, el personal es altamente cualificado y resolvieron todos mis problemas rápidamente."
Robert P. F.
Reason for visit: Taller
Rated on 13-09-2025 at 12:41

10 / 10
"Impressive Quality and Attention to Detail during My Visit to the Auto Service"
Daniel B. F.
Reason for visit: Taller
Rated on 09-09-2025 at 23:13

2 / 10
"508 hibrido año 2021"
El coche entra por 3 vez a punto de causar un accidente y después de un mes no saben ni Dan respuesta a lo que sucede con el vehículo. Su respuesta es no da fallos y las ...(Más ↓) baterias están mal. Ni coche de sustitución ni soluciones (Menos ↑)
To improve: Dirección del taller
Oddavar S.
Reason for visit: Taller
Rated on 09-09-2025 at 21:34

10 / 10
"Estoy impresionado por la calidad del trabajo en el taller. Sin duda volveré para futuros servicios."
Alex V. V. B.
Reason for visit: Taller
Rated on 08-09-2025 at 21:41

10 / 10
"Quedé muy satisfecho con la calidad del servicio recibido, el personal es altamente capacitado."
Idenia R.
Reason for visit: Taller
Rated on 06-09-2025 at 15:40

10 / 10
"La atención al cliente fue impecable, me hicieron sentir valorado y atendido desde el primer momento."
Nancy L.
Reason for visit: Taller
Rated on 05-09-2025 at 21:22

10 / 10
"Le personnel a été incroyablement attentionné et compétent, je recommande vivement ce concessionnaire"
Charles H. H.
Reason for visit: Taller
Rated on 04-09-2025 at 21:47

6 / 10
"Cita tardiva - el problema sigue"
Tengo occasional para cerrar las puertas del coche. Una vez si, otre vez, no. He ido al garaje el 29 de Julio cuando tenia el problema. Me han dado cita el 29 de Agosto cuando esa ...(Más ↓) vez las puertas cierran. Asi que nos han encontrado el problema que sigue pendiente (Menos ↑)
To improve: Rapidez a resolver el problema
Susan J. R.
Reason for visit: Taller
Rated on 02-09-2025 at 23:01

10 / 10
"Excellent service and professionalism, the team really cares about their customers."
In Trikomer, only real customers who have been in this establishment in the last 12 months can value, whether it has been to receive a service or have bought a product.
If you are or have been a client, request your invitation now to be able to exercise your right to comment on your experience and value the services received.


