Was die Kunden über diesen Fachmann sagen
1 Geteilte Meinungen
Xavier M. B.
Besuchsgrund: Taller
Meinung der Tag 19-07-2024 um die 12:31

2 / 10
"Experiencia muy negativa y insatisfactoria. "
A l'atenció de la Quality & CX Manager Sra. Francesca Martínez. El 23/07/2015 vaig comprar un Audi Q5. En el moment de l'entrega del vehicle, em van dir que si feia provisió ...(Más ↓) de AdBlue al concessionari, pagaria la factura en aquell moment, però que a la següent facturació de manteniment o reparació abonarien aquest import. Les set vegades que m'he proveït AdBlue, he anat al concessionari i primer de tot sempre he preguntat si la campanya estava vigent, la resposta sempre ha estat afirmativa. Fins a l'any 2021 (6-anys) aquestes factures han estat abonades. Però aquesta darrera vegada em diuen que no, sense cap raonament ni explicació. Insisteixo en el fet que sempre he tingut autorització dels empleats del taller. Sempre em van dir que sí, que abonarien l'import. La quantitat deguda és de ***,** € M'agradaria em contestéssiu aquests dubtes: ----Els empleats del taller no tenen la confiança de l'empresa? ----La paraula dels empleats del taller, no és suficient per complir amb els compromisos adquirits? ----Perquè m'han enganyat? Resto a l'espera de la vostra resposta. Atentament. Xavier ********. ***.***.*** (Menos ↑)

2 über 10

2 über 10

10 über 10

4 über 10
Zu verbessern: Que se cumplan los compromisos comerciales que se adquieren.
Behandelte Fachleute:
Helfen Sie anderen Kunden, die nützlichsten Bewertungen zu finden.
War die Meinung hilfreich für Sie?Ja1