Was die Kunden über dieses Unternehmen sagen
6 Geteilte Meinungen
Juan J. L. U. 
Besuchsgrund: Taller
Meinung der Tag 18-10-2025 um die 11:34

4 / 10
"Insastifecho en su organización"
Solicité cita previa el pasado día 8 de octubre para el lunes 13 a las 8,30h, para reparar la luz de posición y el embregue, y se me entregó ayer día 17 por la tarde. Para ...(Más ↓) una reparación que como mucho son 10 horas de trabajo. No tengo queja alguna del trabajo efectuado por los empleados, mas bien al contrario. Pero si les quiero sugerir que revisen sus criterios organizativos del trabajo en el taller pues es inadmisible que una reparación de 10 horas tarden cinco días en realizarlo. (Menos ↑)
Helfen Sie anderen Kunden, die nützlichsten Bewertungen zu finden.
War die Meinung hilfreich für Sie?Ja0Lluis J. R. 
Besuchsgrund: Taller
Meinung der Tag 15-10-2025 um die 21:49

4 / 10
"Averia llums sense resoldre"
Doncs el tracte ha estat excel·lent, però desgraciadament el resultat ha estat nul. El cotxe segueix amb l avaria. Avaria que arrossega el cotxe des del dia de la compra, el 10 ...(Más ↓) de juliol, i que encara ara no sé quan l arreglareu. Agrairia poguéssiu agilitzar la resolució del problema, gràcies. (Menos ↑)
Zu verbessern: Reparar las averias
Helfen Sie anderen Kunden, die nützlichsten Bewertungen zu finden.
War die Meinung hilfreich für Sie?Ja0Antonio A. L. 
Besuchsgrund: Taller
Meinung der Tag 13-10-2025 um die 22:02

2 / 10
Daniel P. 
Besuchsgrund: Taller
Meinung der Tag 04-10-2025 um die 10:30

4 / 10
"Preus excessivament alts"
Puc entendre que un concessionari oficial treballi amb els millors materials i peces, que els operaris estiguin millor remunerats això ho desconec , O que això faci que els ...(Más ↓) preus siguin més alts que a altres tallers. El que no entenc és que es cobrin quantitats abusives pels serveis tinc contracte de manteniment Us explico el meu cas: El dia 1 el meu cotxe no arrencava, i just tenia cita aquest mateix dia. Vaig trucar a l assegurança i em van confirmar que la bateria estava descarregada i que s havia de canviar. Porto el cotxe a la VW i el deixo. El primer pressupost per aprovar: *** € de diagnòstic i entrada a taller a la factura consta que van estar 12 per el determinar que era la bateria . L endemà un altre pressupost de canvi de bateria de ***€. Total: ***€ de canvi d una bateria de ***€. Em queixo del preu abusiu i, finalment, em diuen que no em cobraran la diagnosi. Malgrat tot ***€. No veig bé que es cobrin aquestes quantitats, i menys encara tot i que m he beneficiat , que m ho hagin descomptat. Si no et queixes .a pagar. I no és la primera vegada que em passa. Malgrat el bon tracte que sempre m han dispensat el comercials, i que jo em considero client VW, mestic repensant continuar amb la meva relació amb vosaltres, i potser també fer una reclamació. Gràcies (Menos ↑)
Zu verbessern: Preus excepcionalment cars
Helfen Sie anderen Kunden, die nützlichsten Bewertungen zu finden.
War die Meinung hilfreich für Sie?Ja0Antonio J. R. R. 
Besuchsgrund: Taller
Meinung der Tag 03-10-2025 um die 12:00

2 / 10
"Mala experiencia, no me han avisado de nada en ningún momento"
No me han avisado de la tardanza en la reparación si me dicen q tardaría una semana no lo habría llevado...(Más ↓) (Menos ↑)
Zu verbessern: No me han avisado del tiempo que tardarían en la reparación
Helfen Sie anderen Kunden, die nützlichsten Bewertungen zu finden.
War die Meinung hilfreich für Sie?Ja0Carlos Y. A. 
Besuchsgrund: Taller
Meinung der Tag 27-09-2025 um die 10:25

2 / 10
"Experiencia negativa:"
Motivos: fuí a Mogauto para reparar la carrocería de un siniestro y de paso hacer la revisión y mantenimiento de los 2 años. Despues de la anulación inicial de la primera ...(Más ↓) cita por no poder recepcionar el vehículo., días después me dieron nueva cita para realizar ambos trabajos, que así constaban en mi hoja de recepción, además de la Campaña 91MG. Después de una semana me avisaron para recoger mi vehículo, y mi sorpresa fué que NO se había realizado la inspección y mantenimiento ni la campaña 91MG; sin que nadie me pudiera explicar el tema. Además de la dificultad de contactar telefonicamente de forma personal, ya que las respuestas eran siempre con un contestador, hasta que contacté a través de teléfono diferente al móvil registrado. Esta es mi explicación de mi opinión NEGATIVA de Vds. (Menos ↑)
Zu verbessern: Atención PERSONAL al cliente y falta de coordinación.
Helfen Sie anderen Kunden, die nützlichsten Bewertungen zu finden.
War die Meinung hilfreich für Sie?Ja0Bei Trikomer können nur echte Kunden, die in den letzten 12 Monaten in diesem Betrieb waren, eine Bewertung abgeben, sei es für einen erhaltenen Service oder für den Kauf eines Produkts.
Wenn Sie Kunde sind oder waren, fordern Sie jetzt Ihre Einladung an, um Ihr Recht auf eine Meinung über Ihre Erfahrung auszuüben und die erhaltenen Dienstleistungen zu bewerten..

		        
				
