Allò que els clients opinen sobre aquesta empresa
1 Opinions trobades
Martin D. M.
Motiu de visita: Ventas (Nuevo)
Va opinar el dia 04-03-2025 a les 21:06

10 / 10
"La atención recibida fue excepcional, me sentí valorado como cliente durante todo el proceso de venta."
Professionals tractats:
Esther Gómez Va respondre el 05-03-2025 a aquest comentari:
Muchas gracias, Martin, Nos alegra saber que la atención que recibiste fue excepcional y que te sentiste valorado durante todo el proceso ...(Més ↓) de venta. Nuestro objetivo es ofrecer una experiencia única a nuestros clientes, y tus palabras nos motivan a seguir mejorando. Agradecemos tu confianza en nosotros y tu disposición a recomendar nuestros servicios. Esperamos verte de nuevo pronto. (Menys ↑)
A Trikomer només poden valorar els clients reals que hagin estat en aquest establiment en els últims 12 mesos, ja sigui per rebre algun servei o haver comprat algun producte.
Si ets o has estat client, sol·licita ara la teva invitació per poder exercir el teu dret a opinar sobre la teva experiència i valorar els serveis rebuts.


