El que els clients opinen sobre aquesta empresa
1 Opinions trobades
Tao W.
Motiu visita: Taller
Va opinar el dia 21-07-2025 a les 17:55

4 / 10
"La logística de las piezas es fatal."
El taller de BYD en Alcobendas no responde a las llamadas telefónicas, no contesta los mensajes y no proporciona ninguna notificación ni información. Su servicio de reparación ...(Más ↓) es increíblemente desvergonzado, con constantes demoras y falta de suministro de piezas. Es francamente exasperante e inaceptable. (Menos ↑)
A millorar: Debería mejorarse en la logística de las piezas y en el contacto al cliente propietario del vehículo .
A Trikomer només poden valorar els clients reals que han estat en aquest establiment en els darrers 12 mesos, bé hagi estat per rebre algun servei o hagin comprat algun producte.
Si ets o has estat client, sol·licita ara la teva invitació per poder exercir el teu dret a opinar sobre la teva experiència i valorar els serveis rebuts.