El que els clients opinen sobre aquesta empresa
4 Opinions trobades
Olatx C. L.
Motiu visita: Taller
Va opinar el dia 23-09-2025 a les 13:11

2 / 10
"Rallada en la puerta maneta mal montada"
La puerta solo tenía unas ralladas y la manetq correctamente cuando Dejé el coche para arreglar la puerta me lo devolvieron con la maneta mal montada se mete más adentro de lo ...(Más ↓) normal. (Menos ↑)
A millorar: Deben ser más serviciales con el cliente en el postventa
Karim S. E. G.
Motiu visita: Taller
Va opinar el dia 28-08-2025 a les 22:10

2 / 10
"Portó un mes sense resposta a un animalia de fabricació del cotxe"
Aviso la primera setamna de l compra del cotxe que hi ha una part mal Montada, em diuen en un moment em diran algo i porto mes d’un mes sense resposta, lo únic que em diuen es ...(Más ↓) que els hi sap greu, que tinc raó, i que em trucaran … aixis estem (Menos ↑)
A millorar: Portó un mes sense resposta a un animalia de fabricació del cotxe
Joan R.
Motiu visita: Taller
Va opinar el dia 24-08-2025 a les 17:32

4 / 10
"Falta de profesionalitat"
No vaig aconseguir fer una consulta tefónica, no agafen mai el telefon, nomes parles amb un robot. Em varen tenir 5 hores esperant De 8 a 13 h. , sense advertir-me préviament ...(Más ↓) del temps provable d espera. Per substituir una peça defectuosa vaig haver de fer 3 visites al taller 300 km. Son 100 km, cada vegada desde Pineda de Mar . Despres de tot podien, haver fet una neteja del vehicle. No estic gens content. (Menos ↑)
A millorar: L atenció al client
Susana I. J.
Motiu visita: Taller
Va opinar el dia 30-11-2024 a les 20:52

2 / 10
"Impresentable sería decir poco"
El taller oficial de Mataro, La peor experiencia, impresentable es poco no volvería jamás el problema el único que hay en Mataro, no hay un servicio peor conn el comercial que ...(Más ↓) vende el coche muy bien pero el trato que recibes en postal venta es penoso. Nada recomendable (Menos ↑)
A millorar: El taller peor imposible
A Trikomer només poden valorar els clients reals que han estat en aquest establiment en els darrers 12 mesos, bé hagi estat per rebre algun servei o hagin comprat algun producte.
Si ets o has estat client, sol·licita ara la teva invitació per poder exercir el teu dret a opinar sobre la teva experiència i valorar els serveis rebuts.