Comparteix amb els teus amics a:

Autodisa - Citroën Valencia

Concessionari de vehicles

Autodisa - Citroën Valencia

C/ del Pare Tomàs de Montañana, 14
46023 - Valencia (València, España)

Visitar lloc web
On som
Contactar

90% dels clients recomanen aquesta empresa

Valoració general:

valoracion

9.1 / 10

El que els clients opinen sobre aquesta empresa

387 Opinions trobades

M
valoracion_3.png

6 / 10

"Decepción por falta de información"

Tras muchas llamadas no me informan sobre la tardanza en la entrega del coche...(Más ↓) (Menos ↑)

A millorar: Información incidencias

Ajuda altres clients a trobar les opinions més útils

Li va resultar útil l’opinió?1

Compartir aquesta opinió amb els meus amics

A
valoracion_5.png

10 / 10

"Excelente atención y profesionalidad en el taller, definitivamente regresaría para futuros servicios."

(Más ↓) (Menos ↑)

Professionals tractats:

Ajuda altres clients a trobar les opinions més útils

Li va resultar útil l’opinió?0

Compartir aquesta opinió amb els meus amics

C
valoracion_5.png

10 / 10

"La calidad del trabajo realizado superó mis expectativas, además de una atención al cliente impecable. Altamente recomendados."

(Más ↓) (Menos ↑)

Norma Sanchís va contestar el 10-12-2025 a aquest comentari:

Cristobal, nos alegra enormemente saber que la calidad del trabajo superó tus expectativas y que la atención al cliente fue impecable. ...(Más ↓) Gracias por confiar en Autodisa - Citroën Valencia y por recomendarnos. Si en el futuro necesitas cualquier cosa, estaremos encantados de ayudarte para que tu experiencia siga siendo excelente. (Menos ↑)

Ajuda altres clients a trobar les opinions més útils

Li va resultar útil l’opinió?0

Compartir aquesta opinió amb els meus amics

X

A Trikomer només poden valorar els clients reals que han estat en aquest establiment en els darrers 12 mesos, bé hagi estat per rebre algun servei o hagin comprat algun producte.

Si ets o has estat client, sol·licita ara la teva invitació per poder exercir el teu dret a opinar sobre la teva experiència i valorar els serveis rebuts.