El que els clients opinen sobre aquesta empresa
112 Opinions trobades
Jose M. S. S.
Motiu visita: Taller
Va opinar el dia 04-02-2024 a les 19:08

10 / 10
"La atención ha sido muy profesional y plantilla de trabajadores muy eficiente."
Juana A. M.
Motiu visita: Taller
Va opinar el dia 04-02-2024 a les 12:58

10 / 10
"La experiencia es excelente. Gran servicio y el grupo de profesionales destacable."
Sandra O.
Motiu visita: Taller
Va opinar el dia 03-02-2024 a les 08:28

10 / 10
Patricio P. H.
Motiu visita: Taller
Va opinar el dia 03-02-2024 a les 04:56

10 / 10
"Magnífica experiencia durante todo el proceso e inmejorable servicio."
Ana M. A. S.
Motiu visita: Taller
Va opinar el dia 02-02-2024 a les 09:00

10 / 10
"Atención muy profesional."
Vasile H.
Motiu visita: Taller
Va opinar el dia 01-02-2024 a les 21:55

10 / 10
"Una plantilla de profesionales sobresaliente. La experiencia ha resultado excelente."
Rosa M. A. L.
Motiu visita: Taller
Va opinar el dia 01-02-2024 a les 21:43

10 / 10
"Aconsejable al 100%. Maravillosa atención siempre que voy."
Carmen G.
Motiu visita: Taller
Va opinar el dia 01-02-2024 a les 20:33

10 / 10
"Plantilla de trabajadores sobresaliente y la experiencia es muy profesional. Atención cordial."
Jose V. H.
Motiu visita: Taller
Va opinar el dia 01-02-2024 a les 12:46

10 / 10
"Magníficos trabajadores. Totalmente recomendable."
Francisco F. M. S.
Motiu visita: Taller
Va opinar el dia 30-01-2024 a les 21:28

10 / 10
"Un 10 y el trato fue excelente. Trabajo correcto."
Jose M. G. B.
Motiu visita: Taller
Va opinar el dia 29-01-2024 a les 22:25

10 / 10
"Un 10."
Jose A. M.
Motiu visita: Taller
Va opinar el dia 29-01-2024 a les 22:24

10 / 10
"La atención es extraordinaria y profesionales muy competentes."
A Trikomer només poden valorar els clients reals que han estat en aquest establiment en els darrers 12 mesos, bé hagi estat per rebre algun servei o hagin comprat algun producte.
Si ets o has estat client, sol·licita ara la teva invitació per poder exercir el teu dret a opinar sobre la teva experiència i valorar els serveis rebuts.