Comparteix amb els teus amics en:

Garatge Central I Taller Ford Vic

Concessionari de vehicles

Garatge Central I Taller Ford Vic

Carrer Eix Onze de Setembre, 26
08500 - Vic (Barcelona, España)

Visitar lloc web
On som
Contactar

80% dels clients recomanen aquesta empresa

Valoració general:

valoracion

8.3 / 10

Allò que els clients opinen sobre aquesta empresa

13 Opinions trobades

J
valoracion_4.png

8 / 10

"La comunicación fue transparente y el seguimiento, optimizado."

Atención al cliente Va respondre el 16-06-2026 a aquest comentari:

Gracias por compartir tu experiencia, Jose. Nos alegra saber que la comunicación fue transparente y que el seguimiento estuvo optimizado. ...(Més ↓) Valoramos tu confianza y quedamos a tu disposición para cualquier tema futuro que necesites atender. Si en algún momento quieres revisar algún aspecto con nuestro equipo, puedes ponerte en contacto a través de los canales disponibles en nuestra web. ¡Gracias por elegirnos! (Menys ↑)

Ajuda a altres clients a trobar les opinions més útils

Et va resultar útil l'opinió?0

Comparteix aquesta opinió amb els meus amics

M
valoracion_5.png

10 / 10

"Trámite rápido y bien organizado, excelente."

Atención al cliente Va respondre el 11-06-2026 a aquest comentari:

Gracias por compartir tu experiencia Marwa. Nos alegra saber que el trámite fue rápido y bien organizado. Si en el futuro necesitas algo ...(Més ↓) más, quedamos a tu disposición para ayudarte. (Menys ↑)

Ajuda a altres clients a trobar les opinions més útils

Et va resultar útil l'opinió?0

Comparteix aquesta opinió amb els meus amics

E
valoracion_5.png

10 / 10

"Gestió correcta, molt ràpida i clara."

Atención al cliente Va respondre el 08-06-2026 a aquest comentari:

Enric, gràcies per compartir la teva experiència. Ens alegra saber que la gestió va ser correcta, molt ràpida i clara. Si en el futur ...(Més ↓) necessites qualsevol cosa, estem a la teva disposició. (Menys ↑)

Ajuda a altres clients a trobar les opinions més útils

Et va resultar útil l'opinió?0

Comparteix aquesta opinió amb els meus amics

J
valoracion_5.png

10 / 10

"Tracte cordial i professionalsials, recomanables al 100%."

Atención al cliente Va respondre el 04-06-2026 a aquest comentari:

Gràcies per compartir la teva experiència, Joan. Ens alegra molt saber que vas trobar el tracte cordial i professional i que recomanes ...(Més ↓) els nostres serveis al 100%. A Garatge Central i Taller Ford Vic ens esforcem cada dia per oferir un servei de qualitat i una atenció propera. Si en algun moment necessites res més, no dubtis a contactar amb nosaltres. (Menys ↑)

Ajuda a altres clients a trobar les opinions més útils

Et va resultar útil l'opinió?0

Comparteix aquesta opinió amb els meus amics

M
valoracion_5.png

10 / 10

"Mi experiencia fue muy satisfactoria, gracias."

Atención al cliente Va respondre el 02-06-2026 a aquest comentari:

Mercedes, nos alegra saber que tu experiencia fue satisfactoria. Agradecemos que nos lo compartas y quedamos a tu disposición para futuras ...(Més ↓) necesidades. (Menys ↑)

Ajuda a altres clients a trobar les opinions més útils

Et va resultar útil l'opinió?0

Comparteix aquesta opinió amb els meus amics

E
valoracion_5.png

10 / 10

"Entrega ràpida del vehicle i papers. Perfecte."

Atención al cliente Va respondre el 01-06-2026 a aquest comentari:

Gràcies per compartir la teva experiència. Ens alegra saber que la entrega ràpida del vehicle i de la documentació va ser perfecta. Si ...(Més ↓) necessites qualsevol cosa més, estarem encantats d’ajudar-te, Eva. (Menys ↑)

Ajuda a altres clients a trobar les opinions més útils

Et va resultar útil l'opinió?0

Comparteix aquesta opinió amb els meus amics

I
valoracion_3.png

6 / 10

"Molt bon tracte però la facturació un aspecte a millorar"

L’atenció rebuda ha sigut molt bona i la comunicació que doneu per SMS quan el vehicle ja es pot recollir està perfecte . El que no em sembla bé, és que t’enviin la ...(Més ↓) factura total de la revisió i quan arribes a recollir el cotxe el preu és molt superior. Et diuen que és perquè en la factura on-line no inclou materials però em sembla molt poc professional. Podríeu incloure el preu total per no emportar-te sorpreses quan arribes al concesionari (Menys ↑)

A millorar: La facturació online no correspon el pressupost total

Ajuda a altres clients a trobar les opinions més útils

Et va resultar útil l'opinió?0

Comparteix aquesta opinió amb els meus amics

I
valoracion_5.png

10 / 10

"Gestión rápida y profesional, quedé satisfecho."

Atención al cliente Va respondre el 28-05-2026 a aquest comentari:

Ignasi, nos alegra saber que la gestión fue rápida y profesional y que quedó satisfecha con el servicio. Gracias por confiar en Garatge ...(Més ↓) Central i Taller Ford Vic y por recomendar nuestros servicios a sus conocidos. Si en el futuro necesita alguna asistencia adicional, estaremos encantados de atenderle. (Menys ↑)

Ajuda a altres clients a trobar les opinions més útils

Et va resultar útil l'opinió?0

Comparteix aquesta opinió amb els meus amics

M
valoracion_5.png

10 / 10

"La atención fue excelente, resolución de dudas inmediata."

Atención al cliente Va respondre el 25-05-2026 a aquest comentari:

Apreciamos, Mario, que hayas compartido tu experiencia. Nos alegra saber que la atención fue excelente y que la resolución de dudas fue ...(Més ↓) inmediata. En Garatge Central i Taller Ford Vic trabajamos para darte un servicio ágil y cercano. Si necesitas algo más, estamos a tu disposición. (Menys ↑)

Ajuda a altres clients a trobar les opinions més útils

Et va resultar útil l'opinió?0

Comparteix aquesta opinió amb els meus amics

R
valoracion_1.png

2 / 10

"Muy descontento"

4 meses a estado mi coche en este taller por problemas con encontrar un faro. El cual me decían que no había en stock. Perfecto . Dije de poner uno de sustitución eso en enero ...(Més ↓) de 2026 pues ni caso. Y el 24 de abril me lo dieron con el dato de segunda mano .en ningún momento me informaron de nada . Solo cuando tenían. La pieza en resumidas cuentas la atención al cliente horrible. Me dan el coche y resulta. Que faltaban muchas piezas por cambiar olvidadas. Sin contar muchas grapas rotas los lavafaros no iban .lo tuve que llevar otra vez. Me lo llevo y resulta que la leva del volante atascada . Vuélvelo a llevar. El pilar A del interior con marcas del airbag tuvieron que pedirla y la tapa inferior del conducto también falta un botón del volante también estaba roto y tuvieron que pedir .en el plazo de los 4 meses que estuvo el coche en ese taller ni lo taparon está lleno de poquitos de vete a saber qué pintura suciedad todo le callo encima .y me dejó cosas nunca más vuelvo (Menys ↑)

A millorar: Atención al cliente

Ajuda a altres clients a trobar les opinions més útils

Et va resultar útil l'opinió?0

Comparteix aquesta opinió amb els meus amics

L
valoracion_1.png

2 / 10

"Nada mas salir tuve que volver y ahora pierde aceite"

La autocaravan ahora pierdw aceite que me marca en wl suelo de la nave Cambio correa humeda salgo del taller y tubo sin conectar el telefono sin conexion...(Més ↓) (Menys ↑)

A millorar: En el trabjo

Ajuda a altres clients a trobar les opinions més útils

Et va resultar útil l'opinió?0

Comparteix aquesta opinió amb els meus amics

M
valoracion_5.png

10 / 10

"La información estuvo siempre disponible, seguimiento impecable."

Atención al cliente Va respondre el 22-05-2026 a aquest comentari:

Moses, gracias por compartir tu experiencia. Nos alegra saber que la información estuvo disponible y el seguimiento fue impecable. Si en ...(Més ↓) el futuro necesitas algo más, estaremos encantados de ayudarte. (Menys ↑)

Ajuda a altres clients a trobar les opinions més útils

Et va resultar útil l'opinió?0

Comparteix aquesta opinió amb els meus amics

C
valoracion_5.png

10 / 10

"Calidad final excelente, manejo y acabados impecables."

Atención al cliente Va respondre el 22-05-2026 a aquest comentari:

Carlos, nos alegra saber que la calidad final y los acabados han sido de tu agrado. Valoramos mucho tu comentario positivo sobre el manejo ...(Més ↓) y la precisión. Si en el futuro necesitas algo más o tienes sugerencias, estamos a tu disposición. (Menys ↑)

Ajuda a altres clients a trobar les opinions més útils

Et va resultar útil l'opinió?0

Comparteix aquesta opinió amb els meus amics

X

A Trikomer només poden valorar els clients reals que hagin estat en aquest establiment en els últims 12 mesos, ja sigui per rebre algun servei o haver comprat algun producte.

Si ets o has estat client, sol·licita ara la teva invitació per poder exercir el teu dret a opinar sobre la teva experiència i valorar els serveis rebuts.